امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278698
۴۹۰
۱
۰
نسخه چاپی

10 مهارت جهانی که افراد موفق باید بر آن مسلط شوند

10 مهارت جهانی که افراد موفق باید بر آن مسلط شوند

آیا می خواهید موفق باشید؟ جنبه‌های مهم مختلفی برای یک فرد بالغ موفق وجود دارد و همه این مهارت‌ها به دلایل متفاوتی مهم هستند.

داشتن تمام این مهارت های خاص به شما کمک می کند در جنبه های مختلف زندگی خود موفق تر شوید. این 10 مهارت جهانی را که افراد موفق بدون در نظر گرفتن حرفه و موقعیتشان باید بدانند، بررسی کنید.

مهارت هایی که افراد مسلط باید بدانند

1. مهارت های سازمانی

سازماندهی یک مهارت بسیار مهم برای افراد موفق است - به آنها کمک می کند تا مسئولیت را بر عهده بگیرند و اطمینان حاصل کنند که افراد قابل اعتمادی هستند. فقط این نیست که مطمئن شوید آنها به موقع در رویدادها هستند. مهارت های سازمانی تضمین می کند که آنها وظایف را اولویت بندی می کنند و راه حل های موثری برای هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوند بیابند.

بدون این مهارت های مدیریتی و سازمانی، می توان به راحتی عقب افتاد.

2. مهارت های مذاکره

افراد موفق در مذاکره خوب هستند زیرا هم اعتماد به نفس دارند و هم متقاعد کننده هستند. این مهارت هم در محل کار و هم در زندگی شخصی آنها مفید است، زیرا می تواند زندگی روزمره آنها را دلپذیرتر و سودمندتر کند.

در محل کار، مهارت های قوی مذاکره می تواند به معنای ارتقاء، افزایش حقوق و مشتریان جدید باشد.

3. مهارت های ارتباطی قوی

مهم نیست شغل یا وضعیت شما چیست، ارتباط بخش مهمی از موفقیت است. از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان گرفته تا همکاری با همکاران، افراد موفق ارتباطات موثری به صورت روزانه دارند.

اگر برای برقراری ارتباط مشکل دارید، همه راه‌های مختلفی را که می‌توانید انجام دهید در نظر بگیرید. حضوری، ایمیل، اسکایپ و تلفنی.

سعی کنید روشی را انتخاب کنید که به شما در برقراری ارتباط موثرتر کمک کند.

4. مهارت های هوش هیجانی

هوش عاطفی بخش مهمی از ارتباط و درک افراد موفق با دیگران و همچنین میزان همدلی آنها با دیگران است. این مهارت به ویژه اگر آنها به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنند، یا اگر شغل آنها نیاز به شبکه دارد، مهم است.

هوش عاطفی به افراد موفق کمک می کند تا مشتریان و معاملات خود را تضمین کنند و همچنین به طور موثر با همکاران خود کنار بیایند. یک راه خوب برای بهبود هوش هیجانی این است که خود را به جای دیگران بگذارید.

5. مهارت های تفکر انتقادی

تفکر انتقادی به افراد موفق کمک می کند تا مشکلات و عیوب را به شیوه ای خلاقانه و مفید حل کنند. متفکر انتقادی بودن اغلب به این معنی است که آنها با ارزیابی سریع، مستقل و منطقی موقعیت، مشکلات را سریعتر حل می کنند.

6. مهارت های تمرکز

توانایی حفظ تمرکز باعث می شود افراد موفق در دستیابی به اهداف و رویاهای بلند مدت مؤثرتر باشند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا زمانی که برای آینده‌شان تلاش می‌کنند، در مسیر خود باقی بمانند.

7. مهارت های کار تیمی

مهارت های کار گروهی در اکثر مشاغل مفید و در زندگی روزمره ضروری است. مهارت‌های کار گروهی از کار کردن روی یک پروژه با رئیس و سایر همکارانشان گرفته تا زندگی با یک شریک، به افراد موفق کمک می‌کند تا در مجموع عملکرد بهتری داشته باشند.

اگر یک نفر با مهارت های کار تیمی مبارزه کند، می تواند کل پروژه را کُند کند.

8. مهارت های تعادل

داشتن تعادل در زندگی به افراد موفق به دادن چشم‌انداز و منطقی سالم کمک می‌کند. توانایی انجام وظایف با سرعت کارآمد نه تنها استرس را کاهش می دهد، بلکه موفقیت را بسیار امکان پذیر می کند.

تعادل به آنها امکان می دهد بدانند چه چیزی آنها را خوشحال می کند، چه در زندگی شخصی و چه در شغلشان، و به آنها کمک می کند در هر جنبه موفق باشند.

9. مهارت های اعتماد به نفس

حتی زمانی که افراد موفق نسبت به آن زمان اطمینان ندارند؛ آنها بر روی توسعه و بهبود مهارت های اعتماد به نفس شان به نفع خود کار می کنند. بهبود زبان بدن و مهارت‌های اجتماعی به آن‌ها کمک می‌کند تا احترام دیگران را به دست بیاورندتا به حرف‌هایشان اهمیت بدهند و آنها را موثرتر کند.

10. مهارت های تحقیق و تحلیل

شاید مهمترین مهارت، توانایی تحقیق در اطلاعات، تجزیه و تحلیل آنها و تشخیص الگوها تقریباً در هر شغلی مفید باشد. این مهارت‌ها به افراد موفق کمک می‌کند تا به افرادی فعال‌تر تبدیل شوند، زیرا به آن‌ها کمک می‌کنند تا وضعیت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کرده و بهبود بخشند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید