امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280657
۱۳۳۶
۱
۰
نسخه چاپی

10 انيمیشن برتر سال 2022 كه حتما بايد تماشا كنيد

با اين كه در نیمه هاي سال 2022 هستيم اما تا كنون انيميشن هاي خوب و پرترفداری به بازار ارائه شده که مخاطبان زیادی به همراه داشته.

انتخاب انیمیشن برتر سال

هر ساله صد ها فیلم از هالیوود منتشر می شود، هر فیلمی که منتشر می شود شاید فضای زیادی در فهرست فیلم هایی که در صفحه اصلی پلتفرم هالیوود پخش می شوند به طور خاصی در ذهن و قلب هر بیننده ای می نشینند. 

 فیلم‌های انیمیشن به دلیل ماهیت رسانه ای، تنوع زیادی دارند و می‌توانند شخصت های کمدی محور تا نمایش‌های مفهومی  باشند.

با شروع اکران فیلم های تابستانی، ده ها فیلم انیمیشن با موضوعات گوناگون پخش شده اند که یکسری از آنها امتیاز بازبینی بالایی  دریافت کرده اند، وب سایت www.imdb.com را میتوان یکی از وب سایت های رتبه بندی فیلم های سینمایی و انیمیشن معرفی کرد، که بر اساس به روز بودن فیلم آن را تحلیل و رتبه آن را مشخص میکند.

10/10  The House بارتبه 6.8

10/10  The House بارتبه 6.8

این فیلم با لایو اکشن ۲۰۱۷ ویل فرل نباید اشتباه شود، The House یک کمدی-ترسناک است که هم برای مخاطبان مسن و هم برای مخاطبان جوان‌ جذاب است و یادآور این است که انیمیشن استاپ موشن شکلی جاودانه از فیلم‌سازی است.

9/10 The Bad Guys با رتبه 6.9

9/10 The Bad Guys با رتبه 6.9

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده و سام راکول(گرگ) و گروهش که بخاطر دزدی. انواع جنایت ها به زندان می افتند راه های شرارت آمیزی را امتحان میکنند تا از زندان راحت شوند. این فیلم یک سبک کاملاً جدیدی از انیمیشن را به نمایش گذاشته که با استقبال زیادی روبه رو شده.

8/10 Chip 'N Dale: Rescue Rangers با رتبه 7.0

8/10 Chip 'N Dale: Rescue Rangers با رتبه 7.0

این کارتون نوستالژی مخصوص کسانی است که مشتاق کارتون های دهه 1980 هستند. 

این فیلم با بازی اندی سامبرگ در نقش دیل سه بعدی و جان مولانی در نقش شخصیت متحرک سنتی یعنی چیپ مورد تحسین طرفداران قدیمی، طرفداران جدید و افرادی قرار گرفت که عاشق یک شوخی خودپسندانه خوب در مورد انیمیشن هستند.

اگرچه این فیلم تا حدی لایو اکشن است، اما ترکیب چندین سبک انیمیشن چیزی است که در نهایت فیلم را بسیار جذاب کرد و امتیاز 7.0 را در IMDb به دست آورد.

7/10 Detective Conan: The Bride Of Halloween با رتبه 7.0

7/10 Detective Conan: The Bride Of Halloween با رتبه 7.0

انیمیشن معمایی ژاپنی، Detective Conan: The Bride of Halloween نشان دهنده آخرین مورد اضافه شده به مجموعه فیلم و برنامه تلویزیونی کارآگاه کانن است که همگی بر اساس مجموعه مانگای تقریباً 30 ساله ای به همین نام ساخته شده اند.

این فیلم آوریل گذشته در ژاپن اکران شد و با بازخورد مثبت مواجه شد و در حال حاضر با امتیاز 7.0 در IMDB ایستاده است. 

6/10 Turning Red با رتبه 7.0

6/10 Turning Red با رتبه 7.0

داستان فیلم در سال 2002 اتفاق می‌افتد و زندگی دانش‌آموز کلاس هشتمی، میلین لی را دنبال می‌کند که با یک نفرین خانوادگی کنار می‌آید و او در هر احساس قوی به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می شود.

5/10 Minions: The Rise Of Gru با رتبه 7.0 

5/10 Minions: The Rise Of Gru با رتبه 7.0 

Illumination، Despicable Me، Minions: The Rise of Gru در اوایل این ماه به نمایش درآمد و بلافاصله به طرفداران این کارتون افزوده شد. مخاطبان این کارتون همه گروه های سنی را تشکیل می دهند، این فیلم همیشه از نظر منتقدان بالاترین امتیاز را دریافت کرده است. 

این فیلم دنباله ای بر فیلم Minions و پیش درآمدی برای بقیه فرنچایز است و حضور گرو را در زندگی مینیون ها به عنوان یک شرور جوان بدخواه که در اولین فیلم Despicable Me معرفی می شود، به طور رسمی تثبیت می کند. این فیلم هنوز هم در سینماها پخش می شود و در حال حاضر رتبه 7.0 در سایت IMDb دارد.

4/10 Beavis And Butt-Head Do The Universe بارتبه 7.1

4/10 Beavis And Butt-Head Do The Universe بارتبه 7.1

این فیلم انحصاری Paramount+ که ادامه‌ی مجموعه تلویزیونی Beavis and Butt-Head در سال 1993 است، با نقدهای مثبت و به عنوان شروعی هیجان‌انگیز برای نمایشی که اخیراً راه‌اندازی مجدد شده است، مواجه شد. Beavis and Butt-Head Do the Universe یک ماجراجویی سفر در زمان و مکان است که شخصیت های محبوب دهه 90 را در برابر امکانات مدرن دهه 2020 آزمایش می کند.

3/10 The Sea Beast با رتبه7.1

3/10 The Sea Beast با رتبه7.1

به دنبال داستان دختری جوان در کشتی‌های شکارچی هیولا، The Sea Beast یک انیمیشن ماجراجویی لذت‌بخش برای نتفلیکس است و به سرعت در میان مخاطبان موج می‌زند. امتیاز 7.1 IMDb تنها یک نمونه از تمجیدهای بالایی است که از زمان انتشار دریافت کرده است و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن های کمدی تبدیل شد.

2/10 Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood با رتبه 7.3

2/10 Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood با رتبه 7.3

این فیلم یک داستان واقعی و باورنکردنی است که هم رویداد تاریخی و هم زندگی آمریکایی دهه 1960 را به تصویر می‌کشد، این فیلم همچنین به‌عنوان اثر خیره‌کننده‌، از طریق انیمیشن‌ به‌شدت برجسته شده، اولین فیلم انیمیشن بلند روتوسکوپی که برای اولین بار اکران شد.

1/10 The Bob's Burgers Movie بارتبه 7.4

1/10 The Bob's Burgers Movie بارتبه 7.4

فیلم  The Bob's Burgers یک انیمیشن بزرگسال پسند خانوادگی است و به سبک جالب و جدیدی به صورت نمایشی تئاتری با موزیکال و اپیزود جالب، شخصیت های داستان را به صفحه نمایش منتقل میکند.

فیلم The Bob's Burgers در سایت Rotten Tomatoes دارای امتیاز 89 درصد بینندگان، در IMDb امتیاز 7.4 و تمجیدهای زیادی از سوی منتقدان و همچنین طرفداران قدیمی سریال دریافت کرده است. 

  • منبع
  • screenrant
  • collider

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید