امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278635
۹۳۴
۱
۰
نسخه چاپی

10 دلیل برای اینکه هرگز نباید تسلیم شوید

تا زمانی که زنده اید، همه چیز ممکن است. تنها بهانه معتبری که باید رها کنید این است که مرده اید. تا زمانی که زنده (و سالم و آزاد) هستید این اختیار را دارید که تلاش کنید تا در نهایت موفق شوید

10 دلیل برای اینکه هرگز نباید تسلیم شوید

1. هر چیزی ممکن است.

تا زمانی که زنده اید، همه چیز ممکن است. تنها بهانه معتبری که باید رها کنید این است که مرده اید. تا زمانی که زنده (و سالم و آزاد) هستید این اختیار را دارید که تلاش کنید تا در نهایت موفق شوید.

2- واقع بین باشید.

شانس تسلط بر چیزی که برای اولین بار انجام می دهید تقریباً وجود ندارد. یادگیری همه چیز زمان می برد و شما اشتباه خواهید کرد. از آنها بیاموزید.

3. مانند بلوط قوی باشید.

مثل بلوط قوی باش - باور کن تو قوی تر از آنی هستی که فکر می کنی. 1،2 یا حتی 3 شکست کوچک کافی نیست تا شما را از رسیدن به اهداف باز دارد. اهداف شما بسیار بزرگتر از همه شبهات است.

یک درخت بلوط کوچک را تصور کنید. آیا هربار که با وزش باد شدید روبرو می شد رشد آن متوقف می شد؟ خیر پس چرا باید توقف کنید؟ شما زنده اید، اینطور نیست؟ بنابراین شما هیچ دلیل موجهی برای تسلیم شدن ندارید. موفقیت هرگز گامی بزرگ در آینده نخواهد بود. موفقیت گامی کوچک است که همین حالا برداشته شده است.

4- خود را ثابت کنید.

شما نمی خواهید به عنوان فردی ضعیف و تسلیم شناخته شوید. برو بیرون و خودت را به دنیا و به خودت ثابت کن. شما می توانید و به آنچه که برای انجام آن برنامه ریزی کرده اید، خواهید رسید و خواهید رسید. تنها زمانی شکست می خورید که تسلیم شوید.

5. رویاهایتان را باور کنید.

رویاهایتان را باور کنید. خودتان را کوتاه نفروشید. در زندگی افراد زیادی وجود خواهند داشت که سعی می کنند شما را پایین بیاورند و به شما بگویند که می خواهید به چه چیزی برسید.

6. شما خانواده و دوستانتان دارید.

اجازه دهید افرادی که دوستشان دارید و برای شما دنیا را معنا می کنند، الهام بخش شما برای ادامه و استقامت باشند. شاید لازم باشد زاویه دیگری را امتحان کنید، بیشتر مطالعه کنید یا بیشتر تمرین کنید. اما تسلیم نشوید.

7. بدتر

افرادی هستند که وضعیت بدتری دارند. در حال حاضر افراد زیادی هستند که در شرایط و محیط بدتری از شما هستند. آیا به این فکر می کنید که هفته ای 5 مایل دویدن را کنار بگذارید؟ به افرادی فکر کنید که قادر به راه رفتن نیستند و چقدر می توانند بدهند تا بتوانند هر روز 5 مایل بدوند.

8. شاد باشید.

تو لیاقت شاد بودن را داری. هرگز اجازه ندهید کسی خلاف این را به شما بگوید. شما سزاوار خوشبختی و موفقیت هستید. این طرز فکر را حفظ کنید و تا رسیدن به مقصد تسلیم نشوید.

9. از دیگران الهام بگیرید.

با امتناع از تسلیم شدن الهام بخش دیگران باشید. چه کسی می داند که دیگران به چه چیزی می توانند برسند زیرا شما هرگز تسلیم نشده اید و به نوبه خود به او انگیزه داده اید که تسلیم نشود؟

10. شما نزدیک هستید.

شما خیلی نزدیک هستید اغلب هنگامی که احساس می کنید می خواهید تسلیم شوید، بسیار نزدیک به دستیابی به موفقیت بزرگ هستید. شما فقط یک ضربان قلب با موفقیت فاصله دارید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید