امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278928
۱۵۲۸
۱
۰
نسخه چاپی

11 نشانه انکارناپذیر که او عاشق شماست

11 نشانه انکارناپذیر که او عاشق شماست

او من را دوست دارد ... او مرا دوست ندارد ... کاش یافتن پاسخ به سادگی کندن گلبرگ های یک گل بود. پس چه چیزی تعیین می کند آیا یک مرد واقعاً شما را دوست دارد یا خیر، سخت می کند؟

بسیاری از ما در مورد اینکه عشق چگونه باید باشد، چگونه باید باشد و چگونه باید باشد ایده هایی داریم. اغلب اوقات این ایده ها کاملاً اشتباه هستند، در نتیجه، برخی از ما ممکن است وقتی چیز واقعی به سراغمان می آید، آن را تشخیص ندهیم.

شاید به خاطر این تصورات بزرگ از عشق که در ذهن ما کاشته شده است یا در نتیجه سوزاندن بیش از حد در گذشته باشد که وقتی صحبت از عشق دادن یا دریافت آن به میان می‌آید، دیوارها را بالا می‌بریم.

نکته این است که عشق یک چیز فریبنده است. یک پسر می تواند بگوید دوستت دارد و واقعاً این را نداشته باشد، و یک پسر می تواند شما را خیلی دوست داشته باشد اما برای گفتن آن آماده نباشد.

عشق، همان‌قدر که زیباست، می‌تواند ترسناک نیز باشد، و بسیاری از ما مراقب خودمان هستیم تا زمانی که مطمئن شویم او احساس خاصی دارد تا از آسیب دیدن خودداری کنیم. به قول معروف، قبل از اینکه عاشق شوید، مطمئن شوید که کسی آنجاست که شما را بگیرد.

مشکل این است که وقتی درگیر تلاش برای فهمیدن اینکه مردی شما را دوست دارد یا نه هستید، دیگر نمی توانید در رابطه حضور داشته باشید. به جای اتصال شما در افکار نگران خود گیر کرده اید و این افکار باعث ایجاد ترس و ناامنی می شوند که در نهایت شما را از رسیدن به عشقی که می خواهید باز می دارند.

پس چگونه می توان فهمید که یک مرد واقعاً عاشق شماست؟ اگر او این 11 نشانه را نشان دهد، پس می توان گفت که او چنین است.

نشانه هایی که یک مرد شما را دوست دارد

1. نوع نگاه او به شما

او طوری به شما نگاه می کند که انگار یک تک شاخ هستید، انگار نمی تواند وجود شما را باور کند. او حتی ممکن است بیرون بیاید و به شما بگوید: باور نمی‌کنم کسی مثل تو وجود داشته باشد.

این نگاه از روی شهوت و میل نیست (اگرچه او نیز این احساس را خواهد داشت!). در عوض، با سطح خاصی از هیبت، آرامش و آرامش درونی مشخص می شود. این نگاهی است که فقط برای شما محفوظ است.

این فقط نگاه او به شما نیست. فرکانس است او نمی تواند از نگاه کردن به شما دست بردارد. چه با هم باشید و چه در آن سوی اتاق، نگاه او همیشه به سمت شما خواهد بود.

2. او می خواهد به شما بدهد

عشق واقعی دادن است نه گرفتن. به همین دلیل است که والدین معمولاً فرزندان خود را بیشتر از فرزندانشان دوست دارند. شما فکر می کنید که برعکس خواهد بود.

از بدو تولد تا دوران نوجوانی ما (و گاهی اوقات فراتر از آن!) بچه ها می گیرند و والدین می دهند. هر پدر و مادری (از جمله خود من!) به شما خواهند گفت که تا زمانی که فرزندی نداشته باشید، هرگز عشق واقعی را نمی شناسید، و این به این دلیل است که این نوع عشق فقط در مورد دادن است. هیچ چیز مانند مسئولیت کامل در قبال افراد کوچک درمانده، خودخواهی را از بین نمی برد.

وقتی کسی را دوست دارید، می خواهید هر چه دارید به او بدهید. این در مورد دارایی های مادی نیست. شما می خواهید با بهترین بودن خود به آنها بدهید، می خواهید آنها را خوشحال کنید، زندگی آنها را بهبود بخشید، می خواهید کارهایی برای آنها انجام دهید که آنها را خوشحال کند.

عشق فقط یک احساس نیست؛ این یک فعل است و در اعمال دیده می شود. بزرگترین اقدامی که نشان می دهد یک مرد شما را دوست دارد زمانی است که تمام آنچه می تواند به شما می دهد.

3. او با شما مانند یک اولویت رفتار می کند

همه مشغولند؛ همه ما تعهدات کاری یا تحصیلی یا دیگر داریم. وقتی مردی شما را دوست دارد، گذراندن وقت با شما را در اولویت قرار می دهد و اگر واقعاً وقت نداشته باشد، حتماً به شما اطلاع خواهد داد که چه زمانی خواهد داشت. وقتی مردی شما را دوست دارد، مهم‌ترین فرد زندگی او هستید.

4. او می خواهد خود را در زندگی شما غرق کند

او می خواهد خانواده و همه دوستان شما را ملاقات کند و واقعاً دوست دارد که او را دوست داشته باشند. او تلاش می کند تا آنها را بشناسد و تأثیر خوبی بگذارد. او می خواهد همه چیز را در مورد علایق و سرگرمی های شما بداند و سعی می کند تا آنجا که ممکن است با این بخش های زندگی شما ارتباط برقرار کند.

در همان زمان، او همچنین می خواهد شما را در زندگی خود غرق کند و شما با همه افراد او ملاقات کنید. او می‌خواهد با همه نزدیکانش بهترین دوست باشید و می‌خواهد که افراد زندگی‌اش شما را همانطور که او دوست دارد دوست داشته باشند.

بیشتر از آن، او شما را در برنامه زندگی بزرگتر خود قرار می دهد. او درباره آینده مبهم صحبت نمی کند. در عوض، او روشن می کند که آینده ای را با شما در آن متصور است.

5. او واقعاً شما را می بیند

او به چیزهایی در مورد شما توجه می کند که دیگران به آنها توجه نمی کنند (شاید او حتی چیزهایی را می بیند که شما نمی بینید!) او متوجه می شود که چگونه با دیگران تعامل می کنید، مردم در حضور شما چه احساسی دارند، ذهن شما چگونه کار می کند، چگونه احساسات را پردازش می کنید، شما چگونه رفتار می کنید. خود را بیان می کنید. او به همه ریزه کاری ها توجه می کند و آنها را به یاد می آورد. او از همه چیز شما، چه خوب و چه بد، قدردانی می کند.

او فقط شما را دوست ندارد، او چیزهایی را  هم که در مورد شما دوست دارد

دوست داشتن واقعی مردم به این معنا نیست که شما آنطور که آنها به شما احساس دارند دوستشان داشته باشید (اگرچه بسیاری از مردم معتقدند که عشق همین است)، این در مورد دوست داشتن آنها برای آنچه در هسته خود هستند است.

این نوع عشق ربطی به احساس خوبی که آن شخص در مورد خودتان ایجاد می کند ندارد. این بدان معنا نیست که کسی که دوستش دارید نمی تواند یا نمی خواهد باعث شود احساس خوبی در مورد خودتان داشته باشید، اما نمی توانید واقعاً مردم را فقط به این دلیل دوست داشته باشید که آنها احساس خوبی در شما ایجاد می کنند. این یک نوع عشق بسیار خودخواهانه است، عشقی که نیاز شما را برای احساس خوب در لحظه تامین می کند، نه یک عشق عمیق و متحول کننده زندگی.

وقتی کسی واقعاً شما را می بیند، نه فقط همه چیزهایی را که هستید، بلکه همه چیزهایی را که می خواهید باشید می بیند و وقتی کم آوردید به شما اطلاع می دهد.

گرفتن؟ این ممکن است در واقع باعث شود احساس بدی نسبت به خودتان داشته باشید. اگر با غریبه‌ها بداخلاق می‌شوید، با یک دوست بد رفتار می‌کنید، یا به نوعی به تعهدات خود عمل نمی‌کنید، کسی که شما را دوست دارد به شما اطلاع می‌دهد. ممکن است احساس خوبی نداشته باشد، اما نشانه این است که او واقعاً شما، همه شما را می بیند و به شما اهمیت می دهد.

6. خوشبختی شما به اندازه شادی اش برای او مهم است

شادی شما ممکن است مهمتر باشد! وقتی کسی را دوست دارید، واقعاً کسی را دوست دارید، شادی او شادی شماست. این امر به ویژه برای مردانی که نیاز دارند احساس کنند می توانند یک زن را خوشحال کنند صادق است.

اگر به او بگویید که چیزی شما را ناراضی می کند و او به انجام آن ادامه می دهد، این نشانه این نیست که او عاشق شماست. مردی که شما را دوست دارد از انجام کارهایی که باعث ناراحتی شما می شود اجتناب می کند و چیزهایی را که شما را خوشحال می کند یاد می گیرد و برای انجام آن کارها تلاش می کند.

7. وقتی دور از هم هستید دلش برای شما تنگ می شود

مردان معمولاً در غیاب زن عاشق می شوند نه در حضور او. یک مرد می تواند در حالی که با شماست تمام عشق دنیا را به شما سرازیر کند زیرا بودن با دیگری و ارتباط و محبت خوب است اما وقتی با شما نیست او چگونه است؟ دلش برایت تنگ شده؟ آیا او تلاشی برای رسیدن به او انجام می دهد؟ یا او برای روزها ناپدید می شود و سپس به شما می گوید که متاسفم، بسیار غرق در کار بودم؟

وقتی کسی را دوست دارید، آرزوی حضور او را دارید و وقتی که رفت دلتنگ او می شوید. این بدان معنا نیست که شما دائماً در هر دقیقه بیداری به آنها فکر می کنید، زیرا این یک وسواس ناسالم است، نه عشق، اما فکر آنها همیشه در پس زمینه باقی می ماند. چیزها آنها را به شما یادآوری می کنند، اتفاقی می افتد و شما می خواهید به آنها بگویید، حتی زمانی که از هم دور هستید یک ارتباط ثابت را احساس می کنید.

وقتی مردی عاشق شما باشد، در تماس خواهد بود. او چیزهای خنده‌داری را که در اینترنت پیدا می‌کند یا به مقالاتی که فکر می‌کند دوست دارید برای شما می‌فرستد، یا درباره اتفاق خنده‌داری که برای او اتفاق افتاده است و فکر می‌کند از آن قدردانی می‌کنید به شما می‌گوید. شما هرگز تعجب نمی کنید که او در چه سیاهچاله ای افتاده است. او فقط آنجاست، و شما شک نکنید که او آنجا خواهد ماند.

8. او شما را در جریان نگه می دارد

یادم می آید که در اوایل رابطه با شوهرم می دانستم که او واقعاً به من اهمیت می دهد زیرا همیشه مرا در جریان نگه می دارد، حتی زمانی که لازم نبود. به عنوان مثال، قبل از سومین قرار ملاقات ما برای تایید زمان به او پیام دادم و حدود 45 دقیقه جواب نداد و وقتی جواب داد بابت تاخیر عذرخواهی کرد و گفت که با دوستانش بیرون است و تلفنش را چک نمی کند.

من 45 دقیقه را آنقدر مهم نمی دانم که تاخیر زمانی است و نیازی به توضیح ندارم اما این باعث شد که احساس کنم او به من اهمیت می دهد و به من نشان داد که او من را فردی مهم می داند و نمی خواهد من فکر کنم چیز دیگری مهم تر است. او دائماً چنین کارهای احتیاطی انجام می داد، و اینگونه بود که می دانستم خیلی قبل از اینکه بگوید او مرا دوست دارد.

وقتی مردی شما را دوست دارد، هرگز شما را معلق نمی گذارد. او شما را در مورد آنچه که انجام می دهد آگاه می کند، نه به این دلیل که مجبور است، بلکه به این دلیل که می خواهد.

9. او در کنار شماست حتی زمانی که ناخوشایند است

وقتی همه چیز عالی پیش می رود و همه چیز آرام است، عاشق بودن آسان است، اما چه اتفاقی می افتد وقتی به یک تکه سخت برخورد می کنید یا زمانی که به او نیاز دارید؟ وقتی مشکلی وجود دارد، وقتی باید در کنار شما باشد، حتی اگر کارهای دیگری وجود دارد که او ترجیح می دهد انجام دهد، چگونه پاسخ می دهد؟

وقتی مردی شما را دوست دارد، هیچ چیز مهمتر از بودن در کنار شما در زمانی که به او نیاز دارید نخواهد بود. ممکن است همیشه این سناریوی ایده آل او نباشد، اما او قدم می گذارد و آنجا خواهد بود.

10. او تسلیم نمی شود

او تمام تلاش خود را در رابطه به کار می گیرد و واقعاً متعهد می شود که آن را به نتیجه برساند. وقتی کسی را دوست دارید، بدون دعوا تسلیم نمی شوید.

به یاد دارم که در ابتدای رابطه من با شوهرم، بسیاری از ترس های عمیق من از رابطه شروع به حباب زدن کردند. من در گذشته از جدایی ها چشمانم را بسته بود. از مردان خواسته بودم به من بگویند که دوستم دارند و سپس مرا ترک کردند. فراموش کردن چنین چیزهایی و پاک کردن تخته سنگ سخت است.

حتی اگر این رابطه کاملاً با هر چیز دیگری که تا به حال تجربه کرده بودم متفاوت بود، این ترس ها باقی ماند. یادم می آید یکی از گفتگوها را با او در میان گذاشتم، و او به من گفت که اگر این رابطه دوام نیاورد، جدایی متقابل خواهد بود و هر دو شاهد آمدن آن خواهیم بود. او قرار نبود تنها برود؛ او قرار بود همه چیزهایی را که داشت قرار دهد. او انجام داد و من هم چنین کردم و خوشبختانه همه چیز درست شد!

اگر مردی بگوید دوستت دارد اما دیگر نمی‌خواهد تلاش کند، یا به دلیل اینکه فکر می‌کند خیلی سخت است، تسلیم می‌شود، احتمالاً این عشق واقعی نبوده است. شما عشق را رها نمی کنید مگر اینکه همه چیز را برای به کار انداختن آن به کار گرفته باشید، و این غیرممکن بود (و این چیزی است که هر دو نفر معمولاً به وضوح می توانند تشخیص دهند).

بدیهی است که مواقعی وجود دارد که کسی می تواند واقعاً شما را دوست داشته باشد، اما به دلیل اینکه شما برای همدیگر مناسب نیستید، یا شاید به این دلیل که مایل نیستید تلاش لازم را انجام دهید، او با وجود اینکه شما را دوست دارد، کنار خواهد رفت. فقط بعد از اینکه همه چیزش را داد.

بدیهی است که مواقعی وجود دارد که کسی می تواند واقعاً شما را دوست داشته باشد، اما به این دلیل که شما برای همدیگر مناسب نیستید، یا شاید به این دلیل که مایل نیستید تلاش لازم را انجام دهید، او با وجود اینکه شما را دوست دارد کنار می رود، اما فقط بعد از اینکه همه چیزش را داد.

11. نگران احساس او نیستید، فقط می دانید

وقتی یک پسر شما را دوست دارد، فقط می‌دانید. برای شما و همه اطرافیانتان واضح است. شما احساس آرامش و فقط دانستن خواهید داشت.

وقتی کسی واقعاً شما را دوست دارد، رفتار و نحوه‌ی بودن با شما باعث ایجاد احساس ناامنی/ترس/اضطراب/نگرانی در شما نمی‌شود (تا زمانی که خودتان از نظر عاطفی سالم باشید. اگر شما مستعد داشتن این احساسات بدون توجه به هر چیزی هستید، احتمالاً آنها در درون شما ایجاد می شوند).

با خودتان چک کنید و ببینید از کجا می آید. معمولاً، وقتی احساس ناراحتی می‌کنیم، مثل اینکه قرار است فرش از زیر ما بیرون کشیده شود، به این دلیل است که رابطه روی زمین ثابت نیست زیرا آن مرد از احساس خود مطمئن نیست. وقتی کسی شما را دوست دارد، آن را نشان می دهد و شما فقط آن را می دانید، حتی قبل از اینکه او آن را بگوید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید