امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278725
۱۴۸۷
۱
۰
نسخه چاپی

12 واقعیت عجیب در مورد آگوری های هند که به سادگی فراتر از منطق و درک شما هستند

آگوری ها چه کسانی هستند؟ آیا در مورد آنها شنیده اید؟ با حضور در هند، اغلب در خیابان‌ها، معابد و غیره با آنها روبرو می‌شویم، اما چقدر تلاش می‌کنیم که بدانیم واقعاً چه کسانی هستند؟

12 واقعیت عجیب در مورد آگوری های هند که به سادگی فراتر از منطق و درک شما هستند

آگوری ها چه کسانی هستند و چه عاداتی دارند؟

آگوری ها چه کسانی هستند؟ آیا در مورد آنها شنیده اید؟ با حضور در هند، اغلب در خیابان‌ها، معابد و غیره با آنها روبرو می‌شویم، اما چقدر تلاش می‌کنیم که بدانیم واقعاً چه کسانی هستند؟ آگوری ها مرتاض های متعلق به یک قبیله غیر متعارف و شیوا پرست هستند. در حالی که برخی معتقدند که آنها دارای قدرت الهی هستند، برخی دیگر فکر می کنند که آنها مرتاض هایی با جادوی سیاه هستند که می تواند به مردم آسیب برساند. اما بدون شک شخصیتی عرفانی دارند. بیایید به برخی از حقایق در مورد آگوری ها نگاهی بیندازیم.

1- پذیرش برهنگی

آغوری ها عمدتاً برهنه هستند و بدن خود را می پذیرند. آغوری را می توانید در بدن های کاملا برهنه و پوشیده از خاکستر اجساد مرده ببینید. قطعاً برخی افراد را می ترساند در حالی که برخی آن را فریبنده می دانند.

2- بدون کوتاه کردن مو

آگوری ها اجازه می دهند موهایشان بلند شود و به هیچ گونه کوتاهی مو اعتقاد ندارند. به هر حال، ما اینگونه به دنیا آمدیم و چه راهی بهتر برای پذیرش خود طبیعی خود. آگوری را هرگز با موهای کوتاه نخواهید دید.

3- آدمخواری

اعتقاد بر این است که این مرتاض ها آشکارا گوشت انسان را می خورند. آنها اجساد از قبل مرده را می خورند و برای خوردن آن ها نمی کشند و از این رو هیچ کس آنها را زیر سوال نمی برد. این مرتاض ها که بیشتر در بنارس به تعداد زیاد یافت می‌شوند. آنها همچنین به خوردن زباله، صورت انسان و همچنین غذاهای باقی مانده معروف هستند.

12 واقعیت عجیب در مورد آگوری های هند که به سادگی فراتر از منطق و درک شما هستند

4- شیوا همه چیز است

آگوری ها خود را از خودگذشتگی برای خدای شیوا غوطه ور می کنند. آنها معتقدند که خدای شیوا پاسخ همه چیز است زیرا او در همه جا حاضر و مطلق است. برخی از مردم نیز معتقدند که آنها تجسم خدای شیوا هستند.

5- درمان برای همه

گفته می شود که آگوری ها درمان همه بیماری ها را دارند. به گفته آنها روغن انسانی که هنگام سوزاندن بدن از آتش می گیرند بسیار قدرتمند و مؤثر است. آنها ادعا می کنند که حتی برای بیماری های صعب العلاج دارو دارند.

6- مراقبه بر روی جسد

آگوری ها در حال مراقبه در گورستان روی جسد دیده می شوند. آنها همچنین روی یک پا می ایستند تا روی جسد مدیتیشن کنند، درست مانند پارواتی، الهه ای که روی سینه خدای شیوا ایستاده است. اکنون بسیاری از ما حتی از نزدیک شدن به قبرستان یا اجساد مردگان می ترسیم. پس قطعا جرات زیادی می خواهد.

7- رابطه جنسی با جسد

معروف است که آغوری با اجساد همبستر شده است. آنها می گویند دلیل آن صرفاً این است که در چیزی که اکثریت جمعیت آن را پلیدی می دانند، خلوص می یابند. همچنین مانند مؤمنان الهه کالی می گویند که این آرزوی عمیق الهه است که باید برآورده کنند. همچنین، آنها معتقدند که انجام رابطه جنسی با مردگان به آنها قدرت های ماوراء طبیعی می دهد.

8- بدون نفرت در قلب

این مرتاض ها غذای خود را با حیوانات در محوطه سوزاندن به اشتراک می گذارند. گاو باشد یا سگ، همه زندگی برای آنها یکسان است و آنها معتقدند فردی که متنفر است نمی تواند واقعا مراقبه کند. بنابراین مهم است که زندگی عاری از نفرت داشته باشند تا مرتاض ها مدیتیشن کنند.

9- حکیمان و سن آنها

قوچ کینا، اولین آگوری که زمینه را برای بقیه آگوری ها فراهم کرد، گفته می شود که 150 سال عمر کرد و مرگ او در اواخر قرن 18 اتفاق افتاد.

12 واقعیت عجیب در مورد آگوری های هند که به سادگی فراتر از منطق و درک شما هستند

10. حقایق بقا

این مرتاض ها در سخت ترین شرایط آب و هوایی زنده می مانند. آنها در ترسناک ترین جنگل ها و همچنین کوه های پوشیده از برف زندگی می کنند. آنها همچنین در صحرای گرم یافت می شوند، در شرایطی که یک انسان عادی به خوبی زنده نمی ماند.

11. یگانگی محیط

آگوری ها معتقدند که هرکسی آگوری را در خود دارد. آنها معتقدند که وقتی کودکی به دنیا می آید بین مدفوع، اسباب بازی ها و زباله ها فرقی نمی گذارد. اما بعداً به کودک خوب و بد طبق جامعه آموزش داده می شود و از این طریق شروع به تبعیض می کند.

12. حقایقی در مورد جادوی تاریک

آگوری‌ها به انجام جادوی سیاه معروف هستند اما به کسی یا چیزی آسیب نمی‌رسانند، اما می‌گویند این کار آنها را شفا می‌دهد و قدرت ماوراء طبیعی آنها را برای صحبت با مردگان افزایش می‌دهد. آنها برای انجام جادوی تاریک مراسم زیادی را در چشم یک مرد عادی انجام می دهند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید