امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278669
۱۱۰۵
۱
۰
نسخه چاپی

20 اطلاعات جالب در مورد کره بادام زمینی

کره بادام زمینی دارای پروتئین نسبتاً بالایی است و در هر وعده 7.02 گرم از آن وجود دارد. این میزان 15 درصد از میزان پروتئین توصیه شده روزانه برای زنان و 12 درصد برای مردان است.

کره بادام زمینی

اطلاعات جالب در مورد کره بادام زمینی

1. یک وعده توصیه شده از کره بادام زمینی دو قاشق غذاخوری (28.6 گرم) است.

2. کره بادام زمینی دارای پروتئین نسبتاً بالایی است و در هر وعده 7.02 گرم از آن وجود دارد. این میزان 15 درصد از میزان پروتئین توصیه شده روزانه برای زنان و 12 درصد برای مردان است.

3. بیشتر بادام زمینی های تولید شده در ایالات متحده برای تهیه کره بادام زمینی استفاده می شود.

4. یک هکتار بادام زمینی می تواند 30 هزار ساندویچ کره بادام زمینی درست کند.

5. کره بادام زمینی حاوی انواع مواد مغذی و ویتامین ها است که به بدن شما انرژی می دهد و آن را سالم نگه می دارد ، از جمله منیزیم ، فسفر ، روی ، نیاسین و ویتامین B-6.

6. خوردن بادام زمینی یا کره بادام زمینی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. آجیل باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید و منجر به خوردن تنقلات کمتر و کاهش وزن بیشتر شود.

7. برای کسانی که مایل به افزایش توده عضلانی هستند، پروتئین و کالری بالای کره بادام زمینی می تواند با تامین انرژی لازم برای تکمیل تمرینات خسته کننده و عضله ساز، این ترفند را انجام دهد.

8. کره بادام زمینی می تواند به حفظ سطح قند خون سالم کمک کند زیرا کربوهیدرات کمی دارد و می تواند بدون قند اضافی تهیه شود.

9. در یک مطالعه، دختران جوانی که کره بادام زمینی یا دیگر آجیل ها را مصرف می کردند، احتمال کمتری برای ابتلا به بیماری های پستان وجود داشت.

10. خوردن کره بادام زمینی پنج بار در هفته به زنان کمک کرد در یک مطالعه علمی احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهند.

کره بادام زمینی

11. یک وعده 100 گرم کره بادام زمینی حاوی 558 کالری است، بنابراین در حالی که مزایای آن برای سلامتی بسیار است، اعتدال در میزان مصرف آن برای حفظ وزن سالم مهم است.

12. کره بادام زمینی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است.

13. آشنایی نوزادان با کره بادام زمینی خیلی زود -حدود 6 ماهگی- خطر ابتلا به آلرژی به بادام زمینی را به شدت کاهش می دهد.

14. کره بادام زمینی پودر شده ممکن است یک گزینه وسوسه کننده و کم کالری به نظر برسد. با این حال، اگرچه ممکن است چربی کمتری داشته باشد، اما چربی سالم آن نیز کمتر است، به این معنی که بهتر است از کره بادام زمینی سنتی برای تغذیه کامل استفاده کنید.

15. به منظور حفظ طراوت و تازگی، کره های طبیعی بادام زمینی باید در یخچال نگهداری شوند.

16. کره بادام زمینی با سدیم و شکر کمتر طعم بهتری دارند، زیرا طعم بادام زمینی بو داده با مواد اضافی پوشانده نمی شود.

17. کره بادام زمینی خالص که حاوی نمک، شکر یا روغن اضافی نیست اغلب در شیشه جدا می شود، این یک نشانه خوب در هنگام خرید از خواربارفروشی است که نشان می دهد کاملا طبیعی است.

18. بادام زمینی بو داده دارای سطح آنتی اکسیدان مشابه توت فرنگی و توت سیاه است.

19. کره بادام زمینی دارای چربی بسیار بالایی است ، اما خوردن مقادیر متوسط کره بادام زمینی خالص یا بادام زمینی کامل منبع خوبی از چربی های سالم است.

20. ماه نوامبر ماه ملی دوستداران کره بادام زمینی است.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید