امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278797
۱۷۷۰
۱
۰
نسخه چاپی

25 دلیل برای اینکه هرگز نباید با یک مرد متاهل رابطه داشته باشید

25 دلیل برای اینکه هرگز نباید با یک مرد متاهل رابطه داشته باشید

ممکن است وسوسه شوید که با یک مرد متاهل رابطه داشته باشید - به هر حال، او بالغ تر، مطمئن تر، از نظر مالی قوی تر و احتمالاً جذاب تر به نظر می رسد. در مقایسه با مردان مجرد، یک مرد متاهل ممکن است گزینه مناسبی برای عاشق شدن به نظر برسد، به خصوص زمانی که آنها شروع به معاشقه با شما می کنند و شما را آسیب پذیر می کنند.

بهترین توصیه؟

از این وسوسه ها دوری کنید - آنها چیزی جز نامی بد، فرصت های از دست رفته و دل شکستگی زیادی برای شما به ارمغان نمی آورند - احساس گناه شکستن خانواده دیگر را نیز به آن اضافه کنید. ما به شما 25 دلیل می گوییم که چرا هرگز نباید با یک مرد متاهل رابطه نامشروع داشته باشید.

1. با یک مرد متاهل آینده ای وجود ندارد

حتی اگر فکر می کنید که شما دو نفر عاشق یکدیگر هستید و یکدیگر را کامل می کنید، احتمالا آینده تیره و تار است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ آینده ای برای شما دو نفر در کنار هم وجود نخواهد داشت. از آنجایی که او قبلاً ازدواج کرده است و اگر واقعاً شما را دوست دارد باید منتظر پایان ازدواج اش بود.

2. اعتماد و ملاقات با یک مرد متاهل هرگز نمی تواند دست به دست هم دهد

اگر با یک مرد متاهل رابطه نامشروع دارید به این معنی است که او به خاطر شما به همسرش خیانت می کند. شما هرگز نمی توانید به او اعتماد کنید زیرا به زودی ممکن است با شخص دیگری به شما خیانت کند. اگر او به همسرش دروغ می گوید، نمی توانید مطمئن باشید که او با شما صادق خواهد بود. شما هرگز نمی توانید از یک متقلب انتظار اعتماد داشته باشید.

3. عدم احترام به چنین رابطه ای

جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم هرگز چنین رابطه ای را نمی پذیرد و هیچ احترامی برای چنین رابطه ای وجود ندارد. اگر مردم بفهمند به خاطر آن از شما متنفر خواهند شد و شما را به خاطر آن سرزنش خواهند کرد نه او.

4. شما به او وابسته هستید

اگر با او مشاجره جدی داشته باشید، ممکن است شما را ترک کند و مستقیماً به آغوش همسرش برود. از طرف دیگر، شما یک گزینه فوری برای خود ندارید و بنابراین به او وابسته هستید.

5. هنگامی که مشکل پیش می آید می دود

شما نمی توانید در مواقع سختی به چنین افرادی اعتماد کنید، آنها اولین کسانی هستند که در هنگام بروز مشکل دور می شوند. از طرف دیگر، اگر هر دوی شما در یک رابطه واقعی یا ازدواج بودید، او در مواقع سختی به دلیل عشق یا به دلیل جامعه در کنار شما می ایستاد.

6. دادن زیاد و توقع کمتر در مقابل

اگر با یک مرد متاهل قرار می گذارید، باید چیزهای زیادی بدهید. زمان شما با مردتان بر اساس در دسترس بودن او برنامه ریزی می شود. شما باید با توجه به در دسترس بودن و خلق و خوی او رابطه را تنظیم کنید.

7. نمی توانید از او انتظار وفاداری داشته باشید

در پایان روز، او به خانواده / همسرش وفادار خواهد بود و شما هرگز در لیست اولویت های افرادی که به آنها اهمیت می دهد قرار نخواهید داشت.

8. نسخه بتا به آلفای یک نفر

"زن دیگر" یا "زن دوم" به این معنی است که شما نسخه بتای آلفای کسی هستید. شما همیشه گزینه دوم برای او خواهید بود.

9. او هرگز همسرش را ترک نمی کند

حتی اگر بگوید چقدر دوستتان دارد، به شما اهمیت می دهد و با شما ازدواج خواهد کرد، حقیقت این است که او همیشه با شما به عنوان گزینه ای در دسترس رفتار می کند و هرگز همسرش را ترک نخواهد کرد حتی اگر با او شاد نباشد.

25 دلیل برای اینکه هرگز نباید با یک مرد متاهل رابطه داشته باشید

10. همیشه یک سقف شیشه ای به چنین رابطه ای متصل خواهد بود

هیچ کس نمی خواهد در رابطه ای باشد که رشد ندارد. رشد برای یک رابطه سالم ضروری است. اما رابطه با مرد متاهل رشدی ندارد و برای چنین رابطه ای سقفی وجود خواهد داشت.

11. یک رابطه سالم نیست

یک رابطه اگر بر پایه بی اعتمادی و فریب دادن دیگران باشد، هرگز شکوفا نخواهد شد. تنش های مداوم در کوتاه ترین زمان در رابطه شما ایجاد می شود و آن را خراب می کند.

12. او فقط می خواهد یک جای خالی را پر کند

اگر فردی رابطه خارج از ازدواج دارد به این دلیل است که می خواهد شکافی را که در زندگی زناشویی خود دارد پر کند. شاید او از همسرش راضی نیست، بنابراین فقط به دنبال گزینه های موجود برای پر کردن شکاف است و عشق و دلبستگی در چنین رابطه ای وجود ندارد.

13. با توجه به در دسترس بودن او تنظیم کنید

شما هرگز نمی توانید فقط با او تماس بگیرید و از او بخواهید که هر وقت دلتان برایش تنگ شد بیاید و پیش شما بماند. باید منتظر بمانید تا هر وقت آزاد شد به سراغ شما بیاید. وقتی وقت داشت و در دسترس بود باید با او ملاقات کنید.

14. هرگز نمی تواند او را در ملاء عام معرفی کنید

در مناسبت های خاص او، هرگز نمی توانید با او باشید - همیشه همسرش خواهد بود. شما هرگز نمی توانید او را در ملاء عام به عنوان معشوق خود معرفی کنید.

15. ترس

روابط خارج از ازدواج عمدتاً مخفیانه نگهداری می شود. همیشه ترس از گرفتار شدن وجود خواهد داشت و رابطه شما همیشه یک امر خاموش خواهد بود. این ترس هرگز به شما اجازه نمی دهد زندگی خود را آنطور که می خواهید زندگی کنید.

16. بدون تضمین

اگر تصمیم بگیرد همسر و خانواده اش را ترک کند، این تضمین نمی کند که با شما ازدواج کند. و حتی اگر با شما ازدواج کند، این تضمین نمی کند که با شخص دیگری به شما خیانت نمی کند.

17. خود را احمق ساختن

او ممکن است به شما احساس خاص بودن بدهد و بگوید که شما دوتا با هم خوش می گذرانید اما واقعیت این است که او هنوز با همسرش است. در بیشتر موارد مرد متاهل همسر خود را بیش از هر زن دیگری انتخاب می کند. آنها ممکن است بگویند دوستت دارند، به تو احترام می گذارند، اما در اعماق وجودشان نیز ممکن است نسبت به شما احساس بدی داشته باشند.

18. هرگز حرف او را جدی نگیرید

مردان متاهل اغلب روابط خود را خارج از ازدواج بر اساس همدردی می سازند. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که شما یک طرف ماجرا را می شنوید که ممکن است واقعیت این باشد که او شوهر خوبی نیست و همسرش را سرزنش می کند تا همدردی شما را جلب کند و اعتماد شما را به او جلب کند.

19. پایان هرگز مثمر ثمر نیست

پایان چنین رابطه ای همیشه غم انگیز و دلخراش است. ممکن است وقت گرانبهای خود را برای دنبال کردن چیزی که هرگز نمی‌شد تلف کرده باشید.

20. گزینه ها را از دست خواهید داد

اگر در حالی که هنوز مجرد هستید با یک مرد متاهل وارد رابطه شدید، باید گزینه های مناسب خود را کنار بگذارید. گذراندن دوران جوانی خود در تعقیب یک فرد متاهل باعث می شود از همه گزینه های خود چشم پوشی کنید.

21. جامعه هرگز چنین روابطی را نمی پذیرد

رابطه شما با یک مرد متاهل همیشه مورد تحقیر جامعه قرار خواهد گرفت. جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم ممکن است در چند مورد خود را بسیار باز بنامد، اما در چنین شرایطی همچنان بسیار تنگ نظر است.

22. به خاطر خراب کردن ازدواج سرزنش خواهید شد

حتی اگر ازدواج قبلاً خراب شده باشد، همسر او شما را به خاطر خراب کردن آن سرزنش می کند. ممکن است هرگز نتوانید بر اتهامات و گناهی که به دنبال آن وارد می شود غلبه کنید.

23. از نظر قانونی او متعلق به شما نیست

حتی اگر فکر می کنید او متعلق به شماست، اما حقیقت سخت را بپذیرید، از نظر قانون او برای شما کسی نیست. شرعاً او با دیگری ازدواج کرده است و حقیقت همین است.

24. به شما برچسب زده خواهد شد

مردانی که از این رابطه مطلع می شوند فکر می کنند که شما هدف آسانی برای خوابیدن هستید. زنان در مورد شما بد صحبت خواهند کرد و به شما برچسب نافرمان خواهند زد. ممکن است به محض راه رفتن در یک جمع متوجه زمزمه هایی شوید که شروع می شوند.

25. شما همیشه ناامن خواهید بود

خیلی بعید است که با او زندگی خوشی داشته باشید و هرگز بتوانید به طور کامل به او اعتماد کنید.

قرار ملاقات با یک مرد متاهل آنقدرها هم آسان نیست که نه تنها برای شما بلکه برای همه کسانی که تحت تأثیر قرار می گیرند پر از مشکلات و دل شکستگی است. رابطه نامشروع با یک مرد متاهل هرگز نمی تواند در درازمدت نتیجه مثبتی داشته باشد حتی اگر احساس کنید که عاشق هستید یا یکدیگر را خوشحال می کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید