امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278508
۱۸۲۲
۱
۰
نسخه چاپی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

30 کشور پربازدید جهان! بسیاری از نقاط زیبا و جالب در جهان وجود دارد که می توانید برای تعطیلات بعدی خود از آنها دیدن کنید. برخی از کشورها دارای صنعت گردشگری بزرگتری نسبت به سایر کشورها هستند ، اما تقریباً همه آنها چیزی برای ارائه دارند.

سالانه ده ها میلیون گردشگر کشور خود را ترک می کنند تا یک ماجراجویی، عاشقانه، سرگرمی، خرید یا تجربه دیگری را پیدا کنند. اگرچه هر کشوری چیزی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد، اما برخی از مقاصد هنوز محبوب تر از سایر کشورها هستند. کشورهای زیر از پربازدیدترین های جهان هستند و ما همچنین مکانهای پربازدید برای هر کشور را به همراه تصاویر فوق العاده اضافه کرده ایم!

30 کشور پربازدید جهان

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

 

1- فرانسه

سالانه میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به خاطر غذاهای عالی، مکان های تاریخی و مناظر زیبا از فرانسه دیدن می کنند. پاریس یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان است و این کشور به طور کلی چیزهای زیادی برای ارائه به کسانی دارد که قصد سفر بزرگ بعدی خود را دارند.

مکانهای پربازدید در فرانسه

1. برج ایفل در پاریس ، پربازدیدترین شهر فرانسه
2. مقصد تعطیلات تابستانی سنت تروپز
3. پیست اسکی شامونیکس
4. قصر ورسای
5. جزیره مون سنت میشل

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

2- ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده از نظر فرهنگی و قومی مکانی بسیار متنوعی است. شهر نیویورک و لاس وگاس دو مورد از محبوب ترین مقاصد در این کشور هستند که مردم هر ساله برای تفریح و ماجراجویی به آنجا می آیند.

یکی از بهترین چیزها در مورد ایالات متحده این است که در زمستان چند مکان گرم و دلپذیر و در تابستان مکانهای سردتری وجود دارد.

گفته می شود که ایالات متحده کشوری با امکانات بی پایان است و این در حقیقت نیز صادق است. این که آیا شما به دنبال شهرهای شلوغ هستید یا برعکس، یک روستای آرام و باشکوه را ترجیح می دهید، همه چیز را در آمریکا خواهید یافت.

به عنوان مثال Yellowstone یک مروارید واقعی در میان پارک های ملی در جهان است. این پارک در سال 1872 ملی اعلام شد که آن را به قدیمی ترین پارک ملی در جهان تبدیل می کند.

پربازدیدترین مکان ها در ایالات متحده آمریکا
1. گرند کنیون
2. منهتن در نیویورک
3. پارک ملی یلواستون با آبفشان هایش
4. پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو
5. آبشار نیاگارا در مرز با کانادا.

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

3- اسپانیا

اسپانیا یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی است، حداقل تا حدی به دلیل زیبایی چشمگیر آن.

برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در این کشور عبارتند از پارک گوئل که پارکی است از مجسمه های نفس گیر و کاخ الحمرا با سبک معماری اهالی شمال آفریقا و معماری عربی روی تپه‌‌ای در بالای شهر گرانادا ساخته شده است و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی اسپانیا به شمار می‌آید.

این کشور همچنین دارای سواحل دیدنی ماسه سفید برای کشف است. بارسلونا یا جزیره مشهور جهان ایبیزا، سواحل بیکران بدون تمدن، مهمانی های دیدنی شب، سواحل آفتاب گیر، معماری برجسته ... اینها چند دلیل است که چرا همه باید از اسپانیا دیدن کنند!

پربازدیدترین مکان های اسپانیا

1. الحمرا
2.مسجد-کلیسای جامع قرطبه
3. ال اسکوریال
4. ساگرادا فامیلیا در بارسلونا
5. جزیره ایبیزا

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

4- چین

پکن و شانگهای دو مکان پرطرفدار برای بازدید گردشگران در چین هستند، اگرچه بسیاری از مکان ها و چیزهای جالب برای دیدن و انجام دادن وجود دارد.

معماری شهرهای بزرگ و همچنین حومه های زیبا، چین را به مکانی فوق العاده برای تعطیلات تبدیل کرده است.

دیوار چین بزرگترین ساختمان تاریخ بشر است و اعدادی که آن را توصیف می کنند جذاب هستند. 25000 برج مراقبت، 300000 کشته در مرحله اول ساخت آن، و طول تقریبی آن حدود 8860 کیلومتر است (اگرچه یک بررسی باستان شناسی می گوید که طول دیوار 21،196 کیلومتر است). این چیزی است که نمی توانید از دست بدهید، می توانید ؟!

مکانهای پربازدید در چین

1. دیوار بزرگ چین در پکن
2. ارتش سفالی در شیان
3. شهر ممنوعه در پکن
4. رودخانه لی در گویلین
5. کوههای زرد در هوانگشان

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

5- ایتالیا

ایتالیا که در خط ساحلی مدیترانه واقع شده است، زیباترین مناظر را در سراسر اروپا ارائه می دهد. کولوسئوم رم و کانال های ونیز تنها دو موردی هستند که سالانه افراد زیادی را به اینجا می کشانند.

بزرگترین آتشفشان فعال در اروپا، مکانها و آثار تاریخی بی شمار، شهرهای نفس گیر با خیابانهای باریک رمانتیک، سواحل و دریا فوق العاده و مردم بامزه اما بسیار مهربان…

ایتالیا کشوری که دارای بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است، اینجاست و منتظر هر نوع مسافری است تا تجربه ای را به شما ارائه دهد که هرگز فراموش نخواهید کرد.

پربازدیدترین مکان های ایتالیا

1. کولوسئوم در رم
2. کانال بزرگ در ونیز
3. کلیسای جامع فلورانس
4. میدان دل کامپو در سیهنا
5. پمپئی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

6- انگلستان

انگلستان در زمینه گردشگری پیشنهادات زیادی دارد. لندن مکانی محبوب برای گردشگران است و واقعاً برای هر هرکسی هر چیزی وجود دارد. تپه های ناهموار و حومه ایرلند شمالی مکانی مناسب برای کسانی است که می خواهند تعطیلات روستایی داشته باشند.

ادینبورگ یکی دیگر از مکان های عالی است که هر ساله مملو از مغازه ها و جشنواره های هنری متعدد است. در مورد برخی از قلعه ها و کاخ ها یا دیگر میراث فرهنگی چطور؟ در انگلستان نگران نباشید!

اگر به دنبال فرهنگ سنتی یا حیات وحش هستید - کوه، تالاب، صخره، این کشور همه چیز را دارد. تاریخ غنی که در هر قدم شما قابل مشاهده است، هرگز از سفر به انگلیس پشیمان نخواهید شد.

مکانهای پربازدید در انگلستان

1. لندن
2. ارتفاعات اسکاتلند
3. استون هنج
4. ادینبورگ
5. یورک

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

7- آلمان

کشور آلمان دارای موزه های جالب، مکانهای تاریخی و ساختمانهای واقعاً بی نظیر با زیبایی شگفت انگیز است.

هامبورگ یک شهر عالی برای کسانی است که به دنبال تفریح و هیجان هستند، اما برلین همچنین مکانی فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت است. فرانکفورت بخاطر موزه ها و گالری های هنری متعدد خود و همچنین مکان های دیگری که گردشگران فقط عاشق آنها هستند، مشهور است.

بایرن محبوب ترین مقصد تعطیلات در آلمان است که دارای همه چیزهایی است که برای تعطیلات به آن نیاز دارید: از تعطیلات شهری گرفته تا حومه بکر. با بناهای قرون وسطایی و کوه های آلپ باشکوه که مجذوب می شوید.

مکانهای پربازدید در آلمان

1. دروازه براندنبورگ برلین
2. کلیسای جامع کلن
3. جنگل سیاه
4. قلعه نوشوانشتاین
5. سرزمین عجایب مینیاتوری

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

8- مکزیک

سواحل نفس گیر مکزیک تنها یکی از دلایلی است که سالانه افراد زیادی از این کشور دیدن می کنند. بسیاری از استراحتگاه ها با هتل عالی وجود دارد که باید در مکزیک از آن ها دیدن کنید.

اگر اهل تاریخ هستید، مطمئناً می خواهید ویرانه ها و موزه های باستانی آزتک ها را که این کشور ارائه می دهد، بررسی کنید. بسیاری از مناطق زیبا برای کشف وجود دارد، از جمله مکزیکو سیتی و کابو سن لوکاس نیز که یک شهر تفریحی زیبا است.

پربازدیدترین مکانهای مکزیک

1. تئوتیئواکان

2. چیچن ایتزا - بزرگترین شهر مایا در شبه جزیره یوکاتان

3. تولوم برای کسانی که به دنبال تعطیلات ایده آل در ساحل هستند

4. دره مس - شبکه ای از دره ها

5. پالنکه - یک سایت باستان شناسی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

9- تایلند

تایلند به دلایل زیادی از جمله مکانهای تاریخی متعدد و سواحل زیبا مقصد گردشگری محبوب است. این کشور همچنین دارای یک شب زنده داری مفرح با کلوب ها، بارهای مختلف و مکانهای سرگرم کننده دیگر است تا بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند.

تایلند تاکنون محبوب ترین مقصد عجیب و غریب نه تنها در آسیا است. سواحل زیبای کرابی، پوکت، کوه سامویی یا پاتایا و غذاهای عالی تایلند را به مکانی مناسب برای همه مسافران تبدیل کرده است.

بانکوک بهترین مکان در این کشور برای کسانی است که از زندگی شبانه لذت می برند، اگرچه چیزی برای ارائه به همه سلیقه ها وجود دارد. اگر می خواهید در ساحل استراحت کنید و از مناظر لذت ببرید، کوه سامویی بهترین مکان است. تایلند سرزمین فیل ها، ارکیده ها و آزادی است!

پربازدیدترین مکان های تایلند

1. جزیره کو فی فی
2. خلیج فانگ نگا
3. کاخ بزرگ بانکوک
4. ساحل رایلی
5. پارک ملی مو کو چانگ

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

10- ترکیه

ترکیه کشوری بسیار زیبا است که از نظر جاذبه ها و مناظر خیره کننده می تواند چیزهای زیادی ارائه دهد. استانبول یکی از شهرهای باورنکردنی برای بازدید است  ، مخصوصاً برای علاقه مندان به تاریخ. بدروم مکانی برای کسانی است که به زندگی شبانه علاقه دارند ، هرچند مکانهای تاریخی جذابی نیز دارد.

ترکیه کشوری منحصر به فرد است که پایتخت آن در مرز فرهنگ اروپایی و شرقی قرار دارد. استانبول مستقیماً در مرز آسیا و اروپا واقع شده است و پرجمعیت ترین کلانشهر اروپا پس از مسکو و لندن است. ترکیه دارای تاریخ غنی است. کل چشم انداز مملو از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی است.

در ترکیه می توانید فرهنگ و آداب و رسوم متفاوتی را تجربه کنید. این کشور به طور فزاینده ای برای گردشگران و مسافران جالب توجه است و مرتباً در رتبه بندی پربازدیدترین کشورهای جهان ظاهر می شود.

پربازدیدترین مکان های ترکیه

1. استانبول
2. کاپادوکیا
3. افسوس
4. بدروم
5. سیده

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

11- اتریش

اتریش کشوری اروپایی با تاریخ غنی است. قلعه ها، دژ ها، قلعه های نظامی، کلیساها در اتریش کاملاً متداول هستند. اما آنچه بیشتر گردشگران را به خود جذب می کند، مناظر طبیعی آنها است. به ویژه رشته کوه های آلپ اتریش هر سال، چه در زمستان و چه در تابستان، مقصد مورد نظر بسیاری از گردشگران است.

شهر وین مکان مناسبی برای سفر به خارج از کشور است و موزه های متعدد و مکان های هنری آن را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است. همچنین هالستات وجود دارد که محل معدن نمک سالزولتن و دره اچرن است. اگر می خواهید به تعطیلات اسکی بروید ، اینسبروک یک شهر فوق العاده برای بازدید است. زیبایی بی نظیر چشم انداز این کشور باعث می شود که حداقل یکبار در زندگی از آن دیدن کنید

زیبایی بی نظیر چشم انداز این کشور باعث می شود که حداقل یکبار در زندگی از آن دیدن کنید.

پربازدیدترین مکان های اتریش

1. کاخ شونبرون
2. هالستات
3. جاده آلپی گروسگلوکنر
4. دهکده سنت آنتون آم آرلبرگ
5. اینسبروک آلتشتات

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

12- مالزی

مالزی دارای جاذبه های سرگرم کننده و مناظر زیبا برای کسانی است که خواهان سفری فراموش نشدنی هستند. سواحل و جنگل های بارانی کوتا کینابالو چشم انداز تماشایی را ارائه می دهد که شما را از نفس می اندازد. شهر مالاکا نیز وجود دارد که دارای مغازه ها، رستوران ها و اماکن تاریخی منحصر به فرد بسیاری برای بازدید است. کوالا لامپور که پایتخت کشور است، مکانی چند فرهنگی با زیبایی های فراوان است.

مالزی یک انتخاب عالی برای مسافران مبتدی و با تجربه است! حمل و نقل به خوبی کار می کند، قیمت ها پایین است، می توانید بدون هیچ مشکلی با مردم محلی انگلیسی صحبت کنید. در مالزی با فرهنگ ها، مذاهب مختلف، غذاهای عالی، سواحل، جنگل ها و مزارع چای آشنا می شوید.

مکانهای پربازدید در مالزی

1. غارهای مولو
2. مرکز توانبخشی اورانگوتان سپیلوک
3. جزایر پرهنتیان
4. لنکاوی
5. برج های دوقلوی پتروناس

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

13- هنگ کنگ

هنگ کنگ مملو از پارک های تفریحی، موزه های جالب و رستوران ها با بهترین غذاهایی است که تا به حال چشیده اید. در این منطقه بسیاری از جاذبه های جذاب وجود دارد، از جمله دیزنی لند هنگ کنگ که مقصدی مناسب برای تعطیلات خانوادگی در خارج از کشور است. همچنین خواهید دید که مکانهای تاریخی زیادی برای بازدید وجود دارد.

هنگ کنگ شهری متنوع با ترکیب فرهنگ چینی و غربی، شهری از رستوران های مشهور، زندگی شبانه پر جنب و جوش و شهری با نبض بی پایان است.

پربازدیدترین مکان ها در هنگ کنگ

1. برج پیک هنگ کنگ
2. دیزنی لند
3. بازار بانوان
4. پارک اقیانوس هنگ کنگ
5. بازار شب خیابان معبد

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

14. یونان

یونان دارای تاریخ طولانی و جذابی است و بسیاری از بناهای تاریخی باستانی هنوز هم پابرجا هستند. شهر باستانی آتن سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و ارزش دیدن دارد.

میکونوس نیز وجود دارد که دارای تعدادی از دیدنی ترین سواحل جهان است. رودز یکی دیگر از مناطق این کشور است که مملو از سواحل زیبایی است که مطمئناً آن را دوست خواهید داشت.

یونان به عنوان مهد تمدن اروپا و مرکز آموزش شناخته می شود. میراث تمدن یونان باستان هنوز زنده است و بسیاری از آثار با شکوه حفظ شده است. این آثار تاریخی و همچنین طبیعت جذاب و آب و هوای دلپذیر جنوب اروپا، سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

بیشترین مکانهای دیدنی در یونان

1. جزایر یونانی مانند سانتورینی
2. آتن
3. کرت
4. بنای متئورا
5. معبد دلفی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

15. روسیه

روسیه دارای شهرهای مختلفی است که می تواند یک مقصد گردشگری بسیار سرگرم کننده باشد. مسکو پایتخت روسیه و کاخ کرملین بسیار معروف است.

دریاچه بایکال که یک دریاچه عظیم در سیبری برای پیاده روی و تماشای حیات وحش است. خواه شبی هیجان انگیز در شهر بخواهید یا منزوی آرام در یک منطقه زیبا روستایی ، این کشور همه چیز را دارد.

روسیه به عنوان بزرگترین کشور جهان دارای یازده منطقه زمانی است. این کشور همچنین مملو از زیبایی های طبیعی، جواهرات، معماری، آثار تاریخی و معماری مدرن است.

مکانهای پربازدید در روسیه

1. کلیسای جامع سنت باسیل و کرملین در مسکو
2. موزه ارمیتاژ در سن پترزبورگ
3. کوه البروس
4. دریاچه بایکال
5. راه‌آهن سراسری سیبری

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

16. ژاپن

ژاپن کشوری زیبا با بسیاری از شگفتی های طبیعی و همچنین خریدهای باورنکردنی و رستوران های عالی است. معابد و زیارتگاه های کیوتو قطعاً ارزش دیدن دارند. اوزاکا شهر دیگری است که هنگام آمدن به ژاپن نمی خواهید آن را از دست بدهید. توکیو بزرگترین شهر کشور است و برای هر سلیقه ای هر چیزی وجود دارد. کوه فوجی یک منظره واقعاً باشکوه است که شما نیز نمی خواهید آن را از دست بدهید.

بسیاری از گردشگرانی که به ژاپن می آیند بیشتر وقت خود را در توکیو و مناطق اطراف آن مانند یوکوهاما، هاکونه و کاماکورا می گذرانند یا سفری یک روزه به نیکو دارند. اما اگر دو هفته یا بیشتر بیایید، مطمئناً ارزش آن را دارد که کمی در سراسر کشور سفر کنید و ببینید ژاپن "واقعی" چگونه است.

پربازدیدترین مکان های ژاپن

1. غرفه طلایی
2. کوه فوجی
3. کاخ شاهنشاهی توکیو و برج توکیو
4. معبد تودایجی در نارا
5. پارک میمون جیگوکودانی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

17. کانادا

کانادا ترکیبی از شهرهای درخشان و حیات وحش پر از خرس، گوزن و رودخانه های پر از ماهی قزل آلا است. این کشور دارای کوه ها، دریاچه ها، بیابان ها، تندرهای قطبی است. پارک های ملی کانادا یکی از زیباترین پارک های جهان هستند.

ونکوور یک شهر فوق العاده برای بازدید است و دارای رستوران ها، پارک ها، موزه ها و چیزهای دیگر زیادی برای هر یک از اعضای خانواده است. پارک ملی بنف مکان دیگری است که به دلیل مناظر باورنکردنی باید در مورد بازدید از آن فکر کنید.

پربازدیدترین مکان های کانادا

1. آبشار نیاگارا
2. پارک ملی بنف و کوه های راکی
3. کبک قدیمی
4. تپه پارلمان اتاوا
5. ونکوور

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

18. عربستان

عربستان به دلیل آب و هوای مطلوب، میراث تاریخی و فرهنگی، زیبایی های طبیعی و زندگی دریایی غنی، دارای ظرفیت گردشگری عظیمی است. این کشور در شرق توسط خلیج فارس و در غرب توسط دریای سرخ  محصور می شود.

قسمت وسیعی از کشور را فلات ندزی پوشانده است که ارتفاع آن از سطح دریا 600 تا 1000 متر است و شامل بیابان سنگ و ماسه است. در غرب، کوههای حجاز، کوههای یمن و رشته کوه های عسیر به ارتفاعات بیش از 3000 متر از سطح دریا قرار دارند. بلندترین کوه جبل سودا با 3133 متر ارتفاع است.

مکانهای پربازدید در عربستان

1. مسجد النبوی
2. محوطه باستانی العلا
3. شهر باستانی دومات الجندال
4. جبل اللوز
5. پل جمرات

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

19. لهستان

اگر به لهستان می روید، شهر ورشو یک شهر تاریخی بزرگ و قدیمی است که می توانید از آن دیدن کنید و موزه های جذاب زیادی دارد. اگر می خواهید در مورد تاریخ این کشور بیشتر بیاموزید، کراکوف مکان دیگری برای بازدید است.

اگر واقعاً به دنبال ماجراجویی هستید، کوه های تاترا برای اسکی و پیاده روی با خطرناک ترین مسیرهای پیاده روی در این کشور عالی هستند. اینجا واقعاً چیزی برای همه وجود دارد و این کشور بسیار زیبا است.

پربازدیدترین مکان های لهستان

1. میدان اصلی بازار در کراکوف
2. بازار قدیمی ورشو
3. شهر قدیمی گدانسک
4. آشویتس-بیرکنائو
5. قلعه مالبورک

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

20. کره جنوبی

کره جنوبی چیزهای زیادی برای ارائه به عنوان یک مقصد گردشگری دارد، از جمله سواحل زیبای ماسه سفید و اماکن تاریخی که مطمئناً بسیار چشمگیر و سرگرم کننده خواهید بود.

شهر ججو دارای موزه فولکلور و سونای آب دریا برای استراحت و آرامش است. اینچئون نیز وجود دارد که محل فرودگاه اینچئون است. بوسان دارای معابد و کوههای زیبایی است که تعدادی از مناظر باورنکردنی را ارائه می دهد.

پربازدیدترین مکان ها در کره جنوبی

1. قصر گیونگ بوک گونگ
2. برج سئول
3. جزیره نامی
4. پارک لوته ورلد
5. باغ آرامش صبحگاهی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

21. هلند

هلند دارای بسیاری از شهرها و شهرک های فوق العاده است که برای گردشگرانی که به دنبال تفریح و هیجان هستند بسیار مناسب است. شهر روتردام دارای معماری باورنکردنی است و لاهه دارای مکانهای تاریخی متعددی است که نمی خواهید از دست بدهید.

ماستریخت میزبان چند دانشگاه مختلف است و فضایی بسیار پر جنب و جوش دارد که شما را سر پا نگه می دارد.

پربازدیدترین مکانهای هلند

1. آمستردام
2. شهر لیدن
3. شهر دلفت
4. لاهه
5. ماستریخت

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

22. ماکائو

شهر تفریحی ماکائو در چین فرصت های گردشگری شگفت انگیزی را ارائه می دهد، از جمله موزه ها، گالری های هنری، کازینوها و برخی از بهترین غذاهایی که تا به حال چشیده اید.

ماکائوی ونیزی یک تفرجگاه عالی با استخر و غذاخوری است که آن را برای گردشگران عالی می کند. همچنین مرکز علمی ماکائو برای کسانی که در سفر به این شهر کمی تفریح آموزشی می خواهند وجود دارد.

مکانهای پربازدید در ماکائو

1. خرابه های سنت پل
2. معبد A-Ma
3. فورتالزا دو مونته
4. برج ماکائو
5. جزیره کلون

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

23. مجارستان

مجارستان محل بوداپست است ، جایی که رود دانوب و همچنین قلعه هیل را خواهید دید. سواحل واقعاً باورنکردنی و مناطق شهری برای کشف در سراسر این کشور وجود دارد.

استراحتگاه های کنار دریاچه در اطراف دریاچه بالاتون به تنهایی دلیل خوبی برای آمدن به اینجا برای تعطیلات است. اگر به مجارستان سفر کردید قلعه ایگر در شهر ایگر یک مکان تاریخی فوق العاده است که می توانید از آن دیدن کنید.

پربازدیدترین مکان های مجارستان

1. بوداپست
2. دریاچه بالاتون
3. ایگر
4. سوپرون
5. پارک ملی آگتلک و غار بارادلا

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

24. امارات متحده عربی

امارات متحده عربی مدتهاست که جزو مقاصد معروف تعطیلات بوده است. این کشور با آب و هوای بسیار گرم امکانات لوکسی را ارائه می دهد و هتل ها بر همه انتظارات شما غلبه می کنند.

مشهورترین شهر امارات مطمئناً دبی است که فرودگاه، مرکز تجاری و گردشگری مهم مکانی مهم را برای گذران تعطیلات به شما پیشنهاد می دهد.

مکانهای پربازدید در امارات متحده عربی

1. برج خلیفه
2. مسجد شیخ زاید، ابوظبی
3. کوه های هاجر
4. موزه هنرهای شارجه
5. جبل حافیت

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

25- هند

جمهوری هند یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان است. این کشور با بنگلادش، برمه، چین، بوتان، نپال و پاکستان هم مرز است. این منطقه در شبه قاره هند در جنوب آسیا واقع شده است و سواحل آن توسط اقیانوس هند، دریاهای عربستان و بنگال محصور می شود.

در شمال، رشته کوه های هیمالیا و قراقروم مرز طبیعی را تشکیل می دهند. بلندترین کوه هند، کانگچنجونگا با ارتفاع 8586 متر از سطح دریا است.

پربازدیدترین مکان های هند

1. قلعه مهرانگره
2. تاج محل
3. معابد خواجوراهو
4. قلعه و کاخ امبر (عامر) در جیپور
5. قلعه آگرا

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

26. کرواسی

اگر به دنبال مناظر زیبا هستید، کرواسی مکان مناسبی برای بازدید است. دریاچه های پلکانی که در پارک ملی دریاچه‌های پلیتویک با آبشارها به هم متصل شده اند واقعاً چیزی دیدنی است.

دوبروونیک مکان دیگری است که ممکن است بخواهید از آنجا توقف کنید، مخصوصاً اگر عاشق هنر و تاریخ هستید. اماکن تاریخی که در سراسر این کشور پراکنده شده اند، آن را به مکانی واقعاً ویژه برای بازدید تبدیل کرده است.

پربازدیدترین مکان ها در کرواسی

1. شهر تاریخی دوبرونیک
2. جزیره هوار
3. پارک ملی پلیتویچ
4.شهر اسپلیت
5. رووینی

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

27. اوکراین

کیف هنگام سفر به اوکراین مکان بسیار خوبی برای بازدید است، زیرا دارای تعدادی یادبود و بناهای تاریخی جالب و آموزنده است.

اودسا دارای سواحل بسیار زیبا و جاذبه های جذاب برای کسانی است که به اینجا می آیند. شهر لووف خانه قلعه ای در بالای تپه و همراه با چیزهای دیگری است که دیدن آنها برای گردشگران بسیار مناسب است.

مکانهای پربازدید در اوکراین

1. کوههای کارپات
2. کیف
3. لووف
4. اودسا
5. چرنیهف

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

28. سنگاپور

سنگاپور دارای مراکز خرید بزرگ، پارک ها، اماکن تاریخی و تقریباً هر چیز دیگری است که می توانید در تعطیلات بخواهید. تالاب های چک جاوا و معبد دا بو گونگ دو جاذبه اصلی این کشور هستند.

جورونگ شرقی دارای تعداد زیادی مراکز خرید عالی، باغ وحش، اسکیت روی یخ و دیگر جاذبه های خانوادگی است که نمی خواهید از دست بدهید. پولاو اوجونگ محل معابد متعدد و خرید است.

پربازدیدترین مکان ها در سنگاپور

1. هتل مارینا بی سندز سنگاپور
2. چرخ و فلک سنگاپور
3. باغ های کنار خلیج
4. باغ گیاه شناسی
5. محله چینی ها

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

29. اندونزی

تندونزی کشوری وسیع است که از موزاییک متنوع 18000+ جزیره و جزایر، هزاران زبان و گویش، صدها ملت، مناطق پست جلگه ای و جنگل های متروک تشکیل شده است.

هر جزیره کاملاً متفاوت است. عبور از کانال دریایی بین جزایر مانند رفتن به دنیایی دیگر است. همه اینها اندونزی را برای گردشگران بسیار جالب کرده است. اندونزی بیش از 261 میلیون نفر جمعیت دارد، یعنی اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. از آنجا که اندونزی دارای 139 آتشفشان است، سومین کشور آتشفشانی جهان است.

پربازدیدترین مکان ها در اندونزی

1. یوبود در جزیره بالی
2. معبد بوروبودور
3. پارک ملی کومودو
4. جزایر گیلی
5. کوه برومو

30 کشور پربازدید جهان و جذاب ترین مکان‌های آنها

30. جمهوری چک

جمهوری چک مکانی است که می تواند سخت گیرترین مسافر ان را نیز خشنود کند. شهرهای تاریخی منحصر به فرد، غذاهای عالی، طبیعت جادویی و همه اینها با مهمان نوازی معروف چک همراه است.

تاریخ در هر گوشه ای در اینجا قابل مشاهده است، به شکل قلعه های باشکوه یا خانه های عمارت، موزه ها یا خیابان های شهرهای تاریخی زیبا. چه کسی پایتخت چک، پراگ را نمی شناسد؟

پربازدیدترین مکان ها در جمهوری چک

1. پراگ با قلعه، میدان شهر قدیمی و باغ وحش شگفت انگیز
2. شهر چسکی کروملوف
3. قلعه هلوبوکا
4. قلعه کارلستن
5. شهر Telč

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید