امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279428
۶۴۲
۱
۰
نسخه چاپی

4 ترفند غیر معمولی برای یادگیری زبان انگلیسی

4 ترفند غیر معمولی برای یادگیری زبان انگلیسی

1-مطالعه توالی اصلی دنباله های مطالعه

"اینها مفیدترین ویدیوهای یادگیری زبان در تمام YouTube هستند!"

نظر بیننده اخیر

وقتی یک زبان جدید یاد می‌گیرم، تمایل دارم از همان تکنیک‌های مطالعه «هسته‌ای» بارها و بارها، هر روز استفاده کنم... زیرا آنها بسیار مؤثر هستند! اسم عام و اسم خاص

سال گذشته تصمیم گرفتم بنشینم و تک تک این تکنیک ها را فیلم برداری کنم تا بتوانید آنها را بدزدید و در یادگیری خود از آنها استفاده کنید.

در اینجا هر پستی در این مجموعه وجود دارد که با نام یا هدف تکنیک برچسب گذاری شده است.

  • درک شنیداری
  • یادگیری واژگان
  • آماده سازی درس
  • آموزش زبان گلوسیکا
  • رونویسی صدا
  • ترجمه معکوس
  • آهنگ های یادگیری

2- روش مطالعه

این بخش بر کارایی در یادگیری زبان تمرکز دارد - استفاده بهتر از زمان و انرژی مطالعه شما.

زمان اصلی مطالعه در روال زبان شما – چگونه با اختصاص یک زمان منظم در هر روز، پیشرفت قابل توجهی در زبان خود داشته باشید.

21 اصل برای یادگیری یک زبان جدید - اصول بی انتها در یادگیری زبان برای زندگی بر اساس آن منجر به یادگیری بهتر، سریعتر و لذت بخش تر می شود.

چگونه با گفتگوهای کتاب درسی مطالعه کنیم - "این مقاله شما بود که بیشترین تأثیر را روی من داشت." – یکی از خوانندگان به من گفت که چرا این تغییر ساده در نحوه مطالعه دیالوگ های کتاب درسی باعث تغییر یادگیری او شد.

آیا دفترچه واژگان شما خارج از کنترل است؟ - بله هست؟ آیا دفترچه های بی پایانی دارید که گرد و غبار را روی قفسه جمع می کنند، پر از یادداشت های درسی ارزشمندی که هرگز مرور نکرده اید؟ اگر چنین است، اکنون این را بخوانید.

17 عادت مخربی که پیشرفت شما را می کشد مرده! - مجموعه ای سرگرم کننده (اما بسیار مرگبار) از عادات بد یادگیری زبان که بیشتر از آنچه فکر می کنید باعث آسیب می شوند.

8روش مطالعه ای که می توانید از آنها استفاده کنید زمانی که برای یادگیری زبان خیلی سرتان شلوغ است – در یک سفر کاری دوربینی را با خودم بردم تا از نحوه پیدا کردن زمان برای یادگیری زبان حتی زمانی که دیوانه وار مشغول هستم و دور از خانه هستم فیلمبرداری کنم. .

4 ترفند غیر معمولی برای یادگیری زبان انگلیسی

3- آموزش و یادگیری ارائه اولی ریچاردز

این بخش به بررسی عمیق کار با معلمان و شرکای زبان می پردازد. همچنین نگاهی انتقادی به شایستگی‌های کلاس‌ها در مقابل تبادل زبان در مقابل یادگیری مستقل خواهید داشت.

چگونه تبادل زبان را برای شما مفید کنیم! - بهترین نکات من در مورد اجرای یک تبادل زبان موفق که برای هر دو نفر مفید است و برای دراز مدت دوام می آورد!

12 مرحله برای یافتن معلم زبان کامل خود به صورت آنلاین – وقتی می دانید به کجا نگاه کنید، تمرین صحبت کردن آنلاین می تواند به طرز تکان دهنده ای آسان، راحت و مقرون به صرفه باشد.

آیا پول خود را در کلاس های زبان هدر می دهید؟ – مقاله ای بحث برانگیز که نشان می دهد چرا بهتر است برای کلاس های زبان گران قیمت ،پرداخت نکنید. با توضیح اینکه چگونه می توان یک معلم واقعا عالی را که هرگز نباید رها کرد، به پایان می رسد!

19 تغییر سریعی که امروز می توانید ایجاد کنید که شما را به معلم زبان بهتری تبدیل می کند - مقاله ای محبوب در بین معلمان زبان در سراسر جهان. نشان دادن نحوه یادگیری زبان جدید به دانش آموزان بهترین خدماتی است که می توانید به آنها ارائه دهید.

4- مصاحبه های ضروری

در اینجا برخی از مصاحبه های محبوب من با غول های صنعت زبان آورده شده است.

استفان کراشن در مورد یادگیری زبان در جامعه چند زبانه – دکتر استفان کراشن شاید شناخته شده ترین نام در زبان شناسی کاربردی باشد. ما در مونترال نشستیم تا درباره چیزهایی که محققان باید از چند زبانه یاد بگیرند و به طور کلی چگونه یک زبان جدید یاد بگیرند بحث کنیم.

دکتر باربارا اوکلی مدرس آموزش نحوه یادگیری از دانشگاه کالیفرنیا است - بزرگترین دوره آموزشی آزاد گسترده جهان. او در علم یادگیری متخصص است و همچنین از ودکا در کشتی‌های روسی در دریای برینگ استفاده می‌کرد.

ناشر میشل توماس فاش می کند که چگونه چهره یادگیری زبان را تغییر داده است. صفات تفضیلی در زبان

اگر تا به حال وارد یک کتابفروشی زبان شده باشید، نام میشل توماس را شنیده اید که به خاطر دوره های زبانش معروف است. اما آیا از محرمانه بودن روش های او اطلاع داشتید؟ من با ناشر که بزرگترین کودتای یادگیری زبان در زمان خود را انجام داد و توماس را متقاعد کرد که روش خود را به بازار انبوه عرضه کند، نشستم.چگونه یک مهارت جدید را به سرعت با جاناتان لوی بیاموزیم – Levi استاد یادگیری سریع است و به افراد می آموزد که با تقطیر آن مهارت ها به عناصر اصلی خود، مهارت های جدید را به سرعت بیاموزند. اگر چیز جدیدی وجود دارد که می خواهید در زندگی خود یاد بگیرید، این مصاحبه باید گوش کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید