امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280468
۷۱۲
۱
۰
نسخه چاپی

4 وعده که شخص همیشگی شما هرگز نمی شکند

4 وعده که شخص همیشگی شما هرگز نمی شکند

بخش بزرگی از همه روابط مبتنی بر اعتماد است. این مبتنی بر این است که طرف مقابل را باور کنید و به او اعتماد کنید که به وعده های خود عمل خواهد کرد.

با این حال، متأسفانه، در بیشتر موارد، بیشتر وعده ها پوچ و دروغ از آب در می آیند. مردها تا زمانی به شما دروغ می گویند که به آنچه می خواهند برسند و کارهایشان اغلب با حرف هایشان همخوانی ندارد.

خوب، این دقیقاً همان جایی است که شخص ابدی شما برجسته خواهد شد. در اینجا 4 قولی که او همیشه به آن عمل خواهد کرد، بدون توجه به موانع و بهانه ها آورده شده است.

1. اینکه او وفادار بماند

وفاداری چیزی است که هرگز نباید بین زوج های عاشقانه زیر سوال رفت. البته این زمانی صادق است که رابطه سالم و واقعی باشد. با این حال، متاسفانه در بسیاری از موارد، مردان قول می دهند تا زمانی که عزیزانشان نفس می کشند وفادار باشند، اما به محض اولین فرصت، این وعده را زیر پا می گذارند.

خوب، این یکی از اولین وعده‌هایی است که فرد همیشگی شما همیشه به آن عمل خواهد کرد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، او هرگز در وسوسه بودن با زن دیگری و پشت سر شما نمی افتد.

برای پسری مثل او، هیچ زن دیگری غیر از تو وجود ندارد. او ترجیح می دهد تنها باشد تا با شخص دیگری. شخص همیشگی شما از این واقعیت آگاه خواهد بود که خیانت در واقع یک عمل خیانت است - عملی از زدن خنجر از پشت.

اگر روزی اتفاق بیفتد که این پسر از عشق شما نباشد او در مورد آن صادق خواهد بود. او تا زمانی که تصمیم خود را نگیرد روابط موازی نخواهد داشت.

2. اینکه او در کنار شما خواهد ماند

شخص همیشگی شما تنها معشوق شما نخواهد بود. او همچنین بهترین دوست شما خواهد بود. این به این معنی است که این مرد بدون توجه به هر چیزی در کنار شما خواهد ماند. عشق او به شما بی انتها و بی قید و شرط است و هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند آن را از بین ببرد.

می‌دانید که معمولاً عهد عروسی چه می‌گوید: اینکه شما دو نفر در بیماری و سلامتی، روزهای خوب و بد، برای بهتر، بدتر، برای ثروتمندتر، برای فقیرتر با هم باشید...؟

خوب، حتی اگر هنوز با شخص همیشگی خود ازدواج نکرده اید، او به این عهدها پایبند است و آنها را بسیار جدی خواهد گرفت. این مردی است که هرگز به شما پشت نخواهد کرد. مردی که به هر قیمتی از شما محافظت خواهد کرد و هرگز اعتماد شما را زیر پا نمی گذارد.

3. اینکه او قلب شما را نشکند

بیایید واقعی باشیم هر زمان که با یک پسر جدید ملاقات می کنید، او به شما قول می دهد که هرگز مانند بقیه نخواهد بود. او تمام تلاشش را می کند تا شما را متقاعد کند که با همه مردان دیگری که تا به حال ملاقات کرده اید متفاوت است و به شما صدمه نمی زند، حتی اگر زندگی اش به آن بستگی داشته باشد.

با این حال، حقیقت این است که اکثر آنها در نهایت دروغ می گویند. به هر شکلی، اکثر پسرها در نهایت قلب شما را تکه تکه می کنند. همه به جز شخص همیشگی شما، البته. او تنها کسی است که به قول خود مبنی بر حفظ سلامت قلب شما عمل می کند.

من نمی گویم که او هرگز باعث درد شما نمی شود. احتمالاً مواقعی پیش خواهد آمد که از برخی اعمال او ناراحت شوید.

با این وجود، نکته کلیدی در اینجا این است که این مرد هرگز کاری را عمدا انجام نخواهد داد تا به احساسات شما آسیب برساند. او همیشه به عواقب احتمالی اعمال خود فکر خواهد کرد.

4. اینکه او صادق باشد

قول دیگری که شخص همیشگی شما بدون توجه به آن عمل خواهد کرد صداقت است. این مرد حقیقت را به شما خواهد گفت، حتی اگر خشن و دردناک باشد. در ابتدا ممکن است فکر کنید کسانی که برای محافظت از شما دروغ می گویند شما را بیشتر دوست دارند. با این حال، شخص همیشگی شما خواهد دانست که شما چقدر قوی هستید و همیشه با واقعیت روبرو خواهید شد.

اینطور نیست که او به شما اهمیتی نمی دهد. او فقط از شما می خواهد که همیشه از وضعیت اوضاع آگاه باشید. او فقط برای اینکه در لحظه احساس بهتری داشته باشید، با شما شیرین صحبت نمی کند.

در عوض، او کاملاً صادق خواهد بود، حتی زمانی که احساس می کنید نمی توانید حقیقت را تحمل کنید. او همه این کارها را به نفع شما و به خاطر آینده شما انجام خواهد داد.

او سعی نخواهد کرد شما را تغییر دهد، اما قطعاً به جای سکوت، شما را به اعمال شما دعوت می کند و به شما اجازه می دهد که به اشتباه ادامه دهید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید