امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278892
۷۶۷
۱
۰
نسخه چاپی

7 دلیل برای اینکه باید از یک رابطه احساسی دور شوید

7 دلیل برای اینکه باید از یک رابطه احساسی دور شوید

1. شما سزاوار بیش از یک ضربان قلب کسی هستید.

شما نباید انتخاب دوم باشید. شما نباید فقط وضعیت باشید. شما نباید یک برنامه پشتیبان باشید. شما باید در اولویت اول باشید. اگر حاضرید همه چیز را برای این شخص کنار بگذارید، اما او فقط زمانی به شما پیام می دهد که برای او راحت باشد، پس نباید انرژی خود را برای او هدر دهید. شما می توانید کار خیلی بهتری انجام دهید.

2. شما نباید منتظر بمانید تا آنها به خود بیایند.

شما نباید آنها را متقاعد کنید که لایق وقتشان هستید. شما نباید خیلی تلاش کنید تا آنها را تحت تاثیر قرار دهید، تا آنها را وادار کنید تا ببینند که شما چه شریک بزرگی خواهید بود، تا متوجه شوند که ارزش تلاش را دارید. شما نباید دور هم بنشینید و بازی آنها را در زمین تماشا کنید در حالی که صبورانه منتظرید تا نظرشان تغییر کند و با شما رابطه برقرار کنند.

3. افراد دیگری هستند که از همان ابتدا برای شما ارزش قائل هستند.

در حال حاضر، ممکن است احساس کنید که این شخص تنها کسی است که می توانید بخواهید - اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

افراد دیگری هستند که برای آشنایی بیشتر با شما هیجان زده خواهند شد. وقتی یک دنیا برای کاوش وجود دارد، مجبور نیستید به آرامش برسید. خودت را محدود نکن به اولین کسی که با شما رفتاری نیمه محترمانه دارد. قانع نباشید.

4. دادن بیشتر از چیزی که به دست می آورید برای شما منصفانه نیست.

رابطه شما نباید یک طرفه باشد. شما نباید شروع کننده هر آغوش و بوسه و گفتگو باشید. شما باید به اندازه دیگری کار کنید. اگر اکنون رابطه متعادل نباشد، احتمالاً حتی اگر در نهایت با هم قرار ملاقات بگذارید، این رابطه تغییر نخواهد کرد - و آیا واقعاً شریکی می‌خواهید که به سهم خود عمل نکند؟

5. نمی خواهید زمان زیادی را برای انتظار تلف کنید.

شما نمی خواهید روزها منتظر پیامک باشید. شما نمی خواهید هفته ها برای یک تاریخ منتظر بمانید. نمی‌خواهید ماه‌ها منتظر بمانید تا بالاخره احساسات خود را نسبت به شما بپذیرند. اگر می خواهید قدم بعدی را با آنها بردارید، به آنها اطلاع دهید. اگر آنها آماده نیستند، وقت آن است که ادامه ندهید. هر ثانیه ای که برای آنها تلف می کنید، ثانیه ای است که ممکن است صرف کسی کنید که واقعاً با شما درست رفتار می کند.

6. شما لایق کسی هستید که نمی‌خواهد شما را به خطر بیندازد.

اگر کسی شما را برای همیشه منتظر پیامک می‌کند و برنامه‌هایتان را در آخرین ثانیه لغو می‌کند و با افراد دیگری در مقابل شما معاشقه می‌کند، نباید از دست دادن شما ناراحت شود. و فرد مناسب نمی خواهد این اتفاق را به خطر بیندازد. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا شما را در اطراف نگه دارند. آنها با شما درست رفتار خواهند کرد زیرا از دست دادن شما یک گزینه نیست.

7. یک رابطه آنقدر که شما فکر می کنید نزدیک نیست.

ممکن است به این دلیل که احساس می‌کنید به یک زوج رسمی نزدیک شده‌اید، می‌مانید. اما آیا یک هفته پیش فکر نمی کردید؟ یک ماه قبل؟ اگر هنوز در رابطه نیستید، باید دلیلی وجود داشته باشد. شاید لازم باشد بیشتر در مورد احساسات خود صحبت کنید - یا شاید احساسات شما متقابل نباشد.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید