امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282970
۲۳۵
۱
۰
نسخه چاپی
فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی

آستانه صبر و حوصله کارکنان یگان ویژه افزایش پیدا کرده است

آستانه صبر و حوصله کارکنان یگان ویژه افزایش پیدا کرده است

سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی گفت: بدون شک عامل موفقیت یگان‌های ویژه در ماموریت‌ها نشأت گرفته از نگاه دقیق بر آموزش‌ها و تمرینات، استفاده به موقع از تجهیزات و تاکتیک‌های نوین و روحیه جهادی و انقلابی کارکنان و پیش بینی از جمعیت وکانون‌های اغتشاش است.

به گزارش ایسنا، فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی این یگان‌ها را مدافع با تدبیر مردم و امنیت توصیف کرد و گفت: یگان‌های ویژه به دنبال خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم در راستای تامین نظم و امنیت کشور هستند و همواره در میدان و صحنه‌های ماموریتی برای تحقق این مهم جانفشانی می‌کنند.

او عملکرد یگان ویژه در حوادث و ناآرامی‌های اخیر را مطلوب توصیف کرد و گفت: آستانه صبر و حوصله کارکنان یگان ویژه افزایش پیدا کرده و بالعکس آسیب‌پذیری با توجه به سنوات گذشته کاهش داشته که این نشانه ارتقاء و بلوغ تاکتیکی و عملیاتی یگان‌های ویژه فراجا است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تاکید کرد: عملکرد مطلوب و هوشمندانه یگان‌های ویژه فراجا در حوادث اخیر تاثیر مهمی در معرفی چهره واقعی پلیس برای مردم داشت و جایگاه و ارزش یگان ویژه را در سطح کشور و اذهان و باور مردم و مسئولان بیش از پیش محکم تر کرد.

انتهای پیام

  • منبع
  • اعتمادآنلاین

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید