امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285293
۲۱۳
۱
۰
نسخه چاپی

آمریکا برای افشا شواهد مرتبط با موجودات فرازمینی تحت فشار قرار گرفت

 آمریکا پس از ادعای اینکه وسایل نقلیه موجودات فرازمینی را دست نخورده در اختیار دارد، تحت فشار قرار گرفت تا شواهد این موجودات را افشا کند

روزنامه گاردین نوشته است:

دیوید گروش، مقام سابق اطلاعاتی، که رهبری تجزیه و تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح (UAP) را در آژانس دفاعی ایالات متحده بر عهده داشت، ادعا کرده که ایالات متحده وسایل با منشأ غیرانسانی دارد.

گروش به Debrief گفت که اطلاعات مربوط به این وسایل به طور غیرقانونی از کنگره پنهان می‌شود. گروش گفت زمانی که اطلاعات محرمانه مربوط به این وسایل را به کنگره تحویل داد، با تلافی مقامات دولتی مواجه شد. او در ماه آوریل پس از ۱۴ سال فعالیت در اطلاعات آمریکا، دولت را ترک کرد.

جاناتان گری، یکی از مقامات اطلاعاتی فعلی ایالات متحده در مرکز اطلاعات ملی هوا و فضای (Nasic)، وجود “مواد عجیب و غریب” در Debrief را تایید کرد و افزود: “ما تنها نیستیم.”

این افشاگری‌ها پس از انبوهی از مشاهدات و گزارش‌های موثق که در سال‌های اخیر توجه به کشتی‌های بیگانه و بازدید آنها را جلب کرده، صورت می‌گیرد.

در سال ۲۰۲۱، پنتاگون گزارشی در مورد UAP منتشر کرد – اصطلاحی که الان به جای بشقاب پرنده که در دهه‌های پیش مرسوم بود استفاده می‌شود. این گزارش بیش از ۱۴۰ مورد از برخورد با UAP را در خود داشت که توضیحی برای آنها وجود نداشت.

این گزارش به دنبال افشای فیلم‌های نظامی ارائه شد که اتفاقات ظاهراً غیرقابل توضیحی را در آسمان نشان می‌داد، مثلا  خلبانان نیروی دریایی شهادت می‌دادند که اغلب در سواحل ایالات متحده با کشتی‌های عجیب و غریب برخورد کرده‌اند.

گروش در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگاران دبریف، لزلی کین و رالف بلومنتال، که قبلاً وجود یک برنامه مخفی بررسی یوفوهای پنتاگون را افشا کرده بودند، گفت که دولت و پیمانکاران دفاعی ایالات متحده در حال بازیابی قطعاتی از هواپیماهای غیرانسانی و در برخی موارد کل آن به مدت دهه‌ها بوده‌اند.

این مواد شامل وسایل نقلیه دست نخورده و نیمه دست نخورده است.

گروش به Debrief گفت که تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این ماده “منشأ عجیب و غریب” دارد که آن را به معنای”هوش غیر انسانی، چه منشأ فرازمینی یا ناشناخته” می‌توان در نظر گرفت.

گروش گفت: «[این ارزیابی] بر اساس مورفولوژی خودرو و آزمایش علم مواد و داشتن آرایش اتمی منحصر به فرد و امضاهای رادیولوژیکی است.

گری، ، روایت گروش را تأیید کرد و گفت:

«پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. ما تنها نیستیم. بازیابی از این نوع به ایالات متحده محدود نمی شود. این یک پدیده جهانی است، و با این حال راه حل جهانی همچنان از ما دور است.»

The Debrief با چند نفر از همکاران سابق گروش صحبت کرد که هر یک از آنها شخصیت او را تضمین کردند. .گروش به عنوان «افسری با قوی‌ترین معیارهای  اخلاقی ممکن» توصیف شده.

نیک پوپ، که اوایل دهه ۱۹۹۰ را صرف تحقیق در مورد بشقاب پرنده ها برای وزارت دفاع بریتانیا کرد، گفت که گزارش گروش و گری از مواد بیگانه “بسیار مهم” است.

اگر ین گزارش‌ها به کنگره برود و مورد بازرسی کل جامعه اطلاعاتی امریکا قرار بگیرد ورق برمی‌گردد و دیگر چیزی در حد تئوری توطئه نخواهند بود.

گروش گفت که عملیات بازیابی این وسایل در سطوح مختلف فعالیت ادامه دارد و او افراد خاصی اکه در حال حاضر و قبلا درگیرش بوده‌اند را می‌شناسد.

گروش نمی‌گوید که شخصاً وسایل نقلیه بیگانه را دیده است و همچنین نمی‌گوید کجا ممکن است آنها ذخیره شده باشند.

در ژوئن ۲۰۲۱، گزارشی از دفتر مدیر اطلاعات ملی اعلام کرد که از شامل اطلاعاتی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱، بود و  ۱۴۴ رویارویی بین خلبانان نظامی و UAP را شامل می‌شد که  ۸۰ مورد از آنها با چندین سنسور ضبط شده است. تنها یکی از ۱۴۴ را توانستند به صورت یک بالون بزرگ در حال تخلیه توجیه کنند.

به دنبال افزایش علاقه مردم و برخی از سناتورهای آمریکایی، پنتاگون در ژوئیه ۲۰۲۲ دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه‌ای را با مسئولیت ردیابی UAP تأسیس کرد.

در دسامبر سال گذشته، این دفتر اعلام کرد که “چند صد” گزارش جدید دریافت کرده است، اما تاکنون هیچ مدرکی از حیات بیگانه وجود ندارد.

  • منبع
  • یک پزشک

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید