امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283906
۲۲۱
۱
۰
نسخه چاپی

آیا سوالات ارز دیجیتال که بیشتر در گوگل سرچ شده‌اند را می دانید؟

برای شناسایی احساسات سرمایه‌گذاران در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال که هنوز به انتهای خود نرسیده است، خبرگزاری کوین تلگراف در وب جستجوی پیشرفته‌ای انجام داده تا بیشترین سوالات گوگل در مورد ارزهای دیجیتال را پیدا کند و ما در این مقاله آن‌ها مطرح می‌کنیم. بیایید بیشترین جستجوهای مرتبط با رمز ارزهای گوگل را از بالاترین به پایین‌ترین جستجو بررسی کنیم.

آیا سوالات ارز دیجیتال که بیشتر در گوگل سرچ شده‌اند را می دانید؟

تعداد مخاطبان ارزهای دیجیتال روزانه افزایش می‌یابد. 10 جستجوی برتر گوگل مربوط به ارزهای دیجیتال نیز نشان‌دهنده افزایش کنجکاوی پیرامون این بازار در بین سرمایه‌گذاران عمومی است.

آنچه مردم در نهایت در گوگل جستجو می‌کنند، بینش خامی را در مورد طرز فکر واقعی آن‌ها ارائه می‌دهد، که اغلب علاقه، ترس و طیف وسیعی از احساسات افراد را در مورد یک موضوع خاص آشکار می‌کند.

برای شناسایی احساسات سرمایه‌گذاران در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال که هنوز به انتهای خود نرسیده است، خبرگزاری کوین تلگراف در وب جستجوی پیشرفته‌ای انجام داده تا بیشترین سوالات گوگل در مورد ارزهای دیجیتال را پیدا کند و ما در این مقاله آن‌ها مطرح می‌کنیم. بیایید بیشترین جستجوهای مرتبط با رمز ارزهای گوگل را از بالاترین به پایین‌ترین جستجو بررسی کنیم.

ارز دیجیتال چه چیزی است؟

حتی پس از سیزده سال سابقه فعالیت به موازات امور مالی سنتی، محبوب‌ترین سوالی که سرمایه‌گذاران عمومی از گوگل می‌پرسند این است که «ارز دیجیتالی چیست». این عبارت بیش از 695،000،000 نتیجه‌ی متفاوت در گوگل دارد و با میانگین حجم جستجوی جهانی (GV) 256،000 ، این جستجوی گوگل پیوسته جزو 5 سرچ برتر در این زمینه است.

این موضوع نشان‌دهنده شکاف و دامنه وسیع در آموزش کاربران در مورد ارزهای دیجیتال است. با این حال، علیرغم تضاد آشکار منافع، کارآفرینان رمز ارز از سراسر جهان اختلافات خود را کنار گذاشته و توافق کرده‌اند که آموزش کاربران در مورد ارزهای دیجیتال می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش جریان اصلی عمل کند.

ارز دیجیتال یا رمز ارز (Cryptocurrency)، نوعی دارایی دیجیتال است که برای حفظ ارزش، پرداخت هزینه‌ها و تبادلات بین افراد یا شرکت‌ها جابه‌جا می‌شود و به دلیل غیر متمرکز بودن، محبوبیت زیادی بین کاربران بازارهای مالی پیدا کرده است. ساختار این نوع دارایی بر بستر شبکه‌های بلاک چین شکل گرفته است، یعنی هر نوع رمز ارزی برای وجود، به بلاک چین احتیاج دارد.

کریپتو چه چیزی است؟

دومین سوال پرطرفدار در مورد ارزهای دیجیتال در گوگل، در کمال تعجب، فقط تکرار سوال اصلی است که می‌گوید: «کریپتو چیست». این سوال، میانگین جهانی 54،000 سرچ را ثبت کرد که وقتی با نسخه قبلی خود (یعنی سوال اول) ترکیب می‌شود، زمینه آموزش کاربران را در مورد ارزهای دیجیتال تقویت می‌کند.

سوالاتی بر اساس عبارت «چه چیزی»، عدم درک کاربران از آن موضوع و نیاز به کوتاه کردن منحنی یادگیری برای سرمایه‌گذاران جدید و مشتاق را برجسته می‌کند.

کریپتو در لغت به معنی رمزنگاری است. پس هر چیزی که از تکنولوژی رمزنگاری استفاده کند، نوعی کریپتو است. در این حوزه، به دلیل ساختار ارزهای دیجیتال که از یک سمت نوعی ارز محسوب می‌شوند و از سمت دیگر، به شکل کد صفر و یک هستند و از علم رمزنگاری برای امنیت آن‌ها استفاده شده، اصطلاحا به آن‌ها کریپتو هم گفته می‌شود.

چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

در رتبه سوم برای اکثر جستجوهای محبوب گوگل، اولین سوال مرتبط با سرمایه‌گذاری قرار دارد، “چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم”. با میانگین جهانی 44،000، گوگل نشان می‌دهد که با وجود طولانی شدن بازار نزولی، علاقه به سرمایه‌گذاری‌های کریپتو افزایش یافته است.

کلمات کلیدی همچنین نیاز به ساده‌سازی فرآیند سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کنند. این امر مستلزم طراحی مجدد پلتفرم‌های معاملاتی است تا آن‌ها را برای سرمایه‌گذاران جدید که از امور مالی سنتی خارج می‌شوند بصری‌تر و کاربردی‌تر کند.

شیوه‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. از این روش‌ها می‌توان به خرید به مقصد افزایش نرخ هر واحد و فروش در نقطه قیمتی بهتر اشاره کرد که مشهورترین روش در میان سرمایه‌گذاران است و به آن هلد کردن (Hold یا HODL) نیز گفته می‌شود.

یک روش دیگر، ترید کردن است که تحت عنوان خرید و فروش لحظه‌ای نیز شناخته می‌شود. استفاده از سیستم‌های جدید مانند استخرهای ارز دیجیتال یا پروژه‌های سرمایه‌گذاری استارتاپی نیز برای این کار در دسترس هستند و هر روز این روش‌های بیشتر می‌شوند.

استخراج ارز دیجیتال چه چیزی است؟

کسب رتبه چهارم با میانگین سرچ جهانی 37000 در گوگل، متعلق به این سوال است که به طور شگفت‌انگیزی طبیعی‌ترین پیشرفتی است که در هنگام یادگیری عمیق در مورد اکوسیستم کریپتو انجام شده است؛ آشنایی با فرآیند ماین کردن یا استخراج رمز ارز.

سرمایه‌گذارانی که درک سطح پایه از اکوسیستم کریپتو دارند، تمایل دارند استخراج را به عنوان ابزاری برای کسب درآمد غیر فعال از طریق ارزهای دیجیتال امتحان و اجرا کنند. فکر استفاده مجدد از یک کامپیوتر قدیمی برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال با پشتیبانی از شبکه، جستجوی محبوب مربوط به روزهای اولیه رمز ارزها بود. با این حال، دستگاه‌های مخصوص ماین کردن مانند ریگ‌ها، به ماینرهای تازه کار این امکان را داده است تا استخراج ارز دیجیتال را به عنوان یک شغل قابل دوام در نظر بگیرند.

ماین یا استخراج ارز دیجیتال به معنی ایجاد یک بلوک جدید در شبکه‌ی بلاک چین آن ارز و دریافت پاداش مربوط به آن است. ماینر یا استخراج‌گر، با بررسی مبادلات شبکه و تایید جابه‌جایی‌ها، اطلاعات جدیدی برای پر کردن هر بلاک در شبکه را تولید می‌کند و در صورتی که شبکه این اطلاعات را تایید کند، به عنوان پاداش زمان و هزینه تجهیزاتی صرف شده، ارز دیجیتال آن شبکه را دریافت می‌کند که میزان پاداش در شبکه‌های مختلف، متفاوت است.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

با توجه به محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال، جستجوی «چگونه ارز دیجیتال بخریم» رتبه پنجم را به عنوان کلید واژه مرتبط با رمز ارز در گوگل کسب کرده است. میانگین 36 هزار جستجو، نشان‌دهنده علاقه آشکار به خرید ارزهای دیجیتال است.

بازارهای نزولی اغلب به عنوان جدول زمانی عالی برای سرمایه‌گذاری با بازده بالا در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به کاهش قیمت‌ها، سرمایه‌گذاران موجود و جدید، در حال رقابت برای شناسایی چنین پروژه سرمایه‌گذاری متفاوت هستند، زیرا به تدریج بازار برای بازگشت به روند صعودی آماده می‌شود و سود مناسبی در آن قرار دارد.

خرید ارز دیجیتال به 2 روش میسر است: خرید از صرافی‌ها – خرید از سایر کاربران

در روش اول، کاربر پس از ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال، می‌تواند از آن پلتفرم برای تبدیل واحد پولی خود به ارز دیجیتال مد نظر استفاده کند. در روش دوم، کاربر با سایر کاربران ارتباط گرفته و توافقی برقرار می‌کنند. یعنی مثلا کاربر اول برای کاربر دوم، ریال انتقال می‌دهد و کاربر دوم، ارز دیجیتال مشخص شده را به میزان تعیین شده برای والت دیجیتال کاربر اول ارسال می‌کند.

چرا ارز دیجیتال در حال سقوط است؟

تاثیر بازارهای نزولی طولانی مدت به جستجوهای برتر گوگل نفوذ کرده، زیرا سرمایه‌گذاران سعی کرده‌اند پاسخی برای این سوال بیابند که «چرا کریپتو سقوط می‌کند». ثابت شد که بازار نزولی سال 2022 برای چندین اکوسیستم ارزهای دیجیتال فاجعه بار بوده و میلیون‌ها دلار را یک شبه از بین برده است و میانگین 33000 جستجو برای این سوال در گوگل ثبت شده است.

سقوط آزاد مداوم قیمت‌ها، همراه با عدم حمایت آشکار برای کاهش میزان ریزش، احساسات منفی سرمایه‌گذاران را در سراسر جهان ایجاد کرده است. با این حال، علیرغم زیان‌ها، تورم در بخش مالی سنتی، سرمایه‌گذاران را وادار کرده است که بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزپایه محبوب را به عنوان پوششی در برابر کاهش قدرت خرید در نظر بگیرند.

ریزش در این بازار می‌تواند به دلایل زیادی رخ دهد. یکی از آن‌ها می‌تواند نابکاری بعضی از نهنگ‌های ارز دیجیتال و عدم تزریق یا جمع کردن درست ارزها از بازار باشد. یکی دیگر از دلایل، تصمیمات کشور‌ها و دولت‌ها در برخورد با ارزهای دیجیتال است (مثلا یک دولت اعلام کند که می‌خواهد برای ارزهای دیجیتال مالیات در نظر بگیرد یا اصلا اجازه معامله ارز دیجیتال را به شهروندان خود ندهد). همچنین خط مشی و مسیر توسعه‌ای که تیم پشت یک پروژه اعلام می‌کند، از دلایل مهم رشد یا شکست آن پروژه است.

رمز ارز چگونه کار می‌کند؟

یک سوال اساسی که توسط سرمایه‌گذاران امروزی پرسیده می‌شود، «ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند» است که با میانگین 27000 جستجوی ماهانه، هفتمین سؤال پرطرفدار در گوگل در مورد ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

پس از ضررهای عظیم، عموم مردم در مورد عملکرد داخلی یک پروژه ارز دیجیتال تغییر نظر داده‌اند. درک نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال (یا یک پروژه رمزنگاری خاص) به کشف ریسک‌های پنهان سرمایه‌گذاری در این زمینه کمک می‌کند.

به شکل ساده می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال مانند پول در بانک‌های واقعی عمل می‌کنند و از حساب یک فرد (کیف پول دیجیتال آن فرد) به حساب شخص دیگری جابه‌جا می‌شود، بدون جابه‌جا شدن فیزیکی چیزی. در اصل ارزهای دیجیتال در یک والت، کلید خصوصی آن ارزها هستند که نشان می‌دهند آن مقدار از ارز مشخص شده، در آن لحظه در والت ما موجود است و سوابق جابه‌جایی ارزها از روز پیدایش تا آن لحظه، روی بلاک چین مربوط به آن رمز ارز ذخیره شده تا از این طریق، موجودی والت‌ها قابل تایید باشد. می‌توان گفت که جابه‌جایی ارزهای دیجیتال میان کاربران، یعنی جابه‌جایی کلیدهای خصوصی مربوط به آن رمز ارز بین افراد.

چرا ارز دیجیتال از کار افتاده می‌شود؟

با توجه به اینکه پروژه‌های محبوبی مانند سولانا، سرفصل‌های ثابتی را برای اختلال در خدمات ایجاد می‌کنند، عموم مردم می‌پرسند که «چرا کریپتو خراب می‌شود» که منجر به میانگین 21000 جستجو می‌شود.

با توجه به اینکه پروژه‌ها به دلایل مختلف مجبور به توقف برداشت و مسدود کردن وجوه می‌شوند، سرمایه‌گذاران تمایل دارند پاسخ‌هایی را درباره این موضوع در اینترنت پیدا کنند. این جستجو که در لیست 10 سرچ برتر ارزهای دیجیتال قرار گرفته است، افزایش بی‌سابقه‌ی به اتمام رسیدن پروژه‌ها را نشان می‌دهد. خدمات نابهنگام و از دسترس خارج شدن بلاک چین‌ها، محرک‌های اصلی احساسات منفی سرمایه‌گذاران هستند.

دلایل متعددی در اتمام یک پروژه دخیل هستند، مانند اتمام منابع مالی مجموعه، تغییر مسیر و اهداف مجموعه و عدم توانایی در پیاده‌سازی آن، ایجاد اختلاف نظر در بین مدیران پروژه، حملات هکرها و تخریب زیرساخت پروژه، دسیسه سایر پروژه‌ها یا شرکت‌ها برای ورشکست کردن این پروژه، کلاهبرداری بودن پروژه و غیره.

چگونه یک ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟

برای بسیاری، ایده ایجاد، بازاریابی و فروش ارز دیجیتال شخصی، بهتر از سرمایه‌گذاری در چیزی است که توسط دیگران ایجاد شده است. “چگونه یک ارز دیجیتال ایجاد کنیم” نهمین عبارت جستجو شده در گوگل در فضای رمزنگاری با میانگین سرچ 14000 است.

اکنون سرویس‌های آفلاین و آنلاین زیادی به افراد اجازه می‌دهند توکن‌های شخصی خود را راه‌اندازی کنند. با این حال، صرفا راه‌اندازی یک ارز دیجیتال بدون هدف ارائه یک کاربرد برای آن، در دراز مدت با شکست مواجه می‌شود.

ایجاد یک کوین، به دلیل نیاز به داشتن بلاک چین اختصاصی، کار دشواری است و یک تیم کدنویسی (برنامه‌نویسی) حرفه‌ای لازم دارد. اما ایجاد یک توکن بر بستر سایر شبکه‌ها، به نسبت برای کاربران ساده‌تر است. باز هم ایجاد توکن، به برنامه‌نویسی نیاز دارد اما در سطحی کمتر نسبت به یک کوین. ولی مراجع زیادی برای برداشتن کدهای از پیش آماده و استفاده از آن‌ها برای ایجاد توکن در فضای اینترنت وجود دارد. هزینه ایجاد توکن نیز از کوین، بسیار کمتر است.

چگونه ارز دیجیتال معامله کنیم؟

آخرین مورد در لیست 10 سوال برتر گوگل، “چگونه ارز دیجیتال را معامله کنیم” با میانگین 13000 جستجو است. با وجود افزایش محبوبیت رایج ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به تحقیق در مورد روش‌های جدید تجارت ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند.

بر اساس حوزه‌های قضایی، پلتفرم‌های ارز دیجیتال شروع به ارائه خدمات متناسب با الزامات نظارتی منطقه‌ی خود کرده‌اند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران باید برای شناسایی مناسب‌ترین پلتفرم‌ها برای تجارت در ارزهای دیجیتال، تحقیق کرده و در عین حال از رعایت قوانین محلی اطمینان حاصل کنند.

شاید پاسخ دقیق به این سوال، به پاسخ سرمایه‌گذاری یا خرید ارزهای دیجیتال نزدیک باشد. معامله می‌تواند در یک صرافی باشد یا بین دو کاربر و به شکل مستقیم، می‌تواند برای پرداخت هزینه باشد یا خرید یک کالا یا خدمات. پس به طور خلاصه باید بگوییم که شیوه معامله ارز دیجیتال، به هدف شما از آن معامله بستگی دارد.

  • منبع
  • بیدارز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید