امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266749
۶۷۳
۱
۰
نسخه چاپی
به دنبال اظهارنظر

احضار کاردار امارات متحده عربی به وزارت امور خارجه

سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اظهار نظر برخی از مقامات امارات در مورد حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: کاردار امارات در تهران در پی اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایات تروریستی اهواز به وزارت خارجه احضار خواهد شد

احضار کاردار امارات متحده عربی به وزارت امور خارجه
 

حقوق نیوز - معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرد: صبح امروز کاردار امارات در تهران به وزارت خارجه احضار خواهد شد.

سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اظهار نظر برخی از مقامات امارات در مورد حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد:  کاردار امارات در تهران در پی اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایات تروریستی اهواز به وزارت خارجه احضار خواهد شد.

لازم به ذکر است  عضو شورای فرهنگی دوبی که به گفته برخی منابع رسانه‌ای از مشاوران دولت امارات نیز است، در سلسله توئیت‌هایی از حمله تروریستی در اهواز دفاع کرده است.

عبدالخالق عبدالله  طبق بیوگرافی نگاشته شده درباره او در وبگاه «مجمع جهانی اقتصاد» (نشست داووس) استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات (Emirates University) و عضو «شورای فرهنگی دوبی» و ستون‌نویس روزنامه الخلیج تایمز است. همچنین برخی فعالان رسانه‌ای از وی به عنوان یکی از مشاوران دولت امارات هم نام برده‌اند.

عبدالخالق عبدالله در توئیت‌های تحریک‌آمیز خود نوشته است:

♦ 10 کشته در حمله به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب ایران. حمله به یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست و انتقال نبردها به داخل ایران گزینه‌ای اعلام شده و طی مرحله آتی افزایش می‌یابد.

♦ حمله نظامی علیه یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید