امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 273896
۳۷۷
۱
۰
نسخه چاپی
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش

اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۹

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۹ خبر داد
اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۹
علی الهیار ترکمن(معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش)

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش حقوق نیوز؛ علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در میزگرد سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: زیرنظام‌های ذیل سند تحول بنیادین دارای سه سطح اجرایی ملی، استانی و منطقه‌ای هستند که لازم است تصویب و سپس ابلاغ گردد. در حال حاضر سندتحول، برنامه ششم توسعه و برنامه سالانه در حال پیگیری هستند  که برای بازگرداندن انسجام اجرایی برنامه عملیاتی طراحی شده است که اجرا، تحقق و نظارت بر ارزیابی آنها دنبال می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از پیگیری برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: این  برنامه آخرین سند در سال ۱۴۰۴ است که برای تحقق آن نیازمند مشارکت استان ها و مناطق هستیم.

اللهیار با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای بودجه انجام شده است گفت: در زمینه رتبه‌بندی مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ در اختیار ما قرار گرفت که رتبه‌بندی اجرا شد و این اعتبار با افزایش‌‌ها به ۸ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ خواهد رسید. در یک ماه ۴۵۰ میلیارد تومان در این خصوص هزینه شد و اعتبارات آن در بودجه دیده شده است. لازم به ذکر است بحث فوق العاده ویژه معلمان خرداد اجرایی می‌شود.

الهیار گفت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت اعلام شده بود که به استناد تبصره ۲۱ ضوابط بودجه دستگاه‌ها از طریق فروش اموال منقول و غیرمنقول صورت گیرد که از همان اول مخالفت کردیم و پیگیری‌‌ها برای پرداخت آن هماهنگ شد که تاکنون ۳۷۰۰ میلیارد به صورت نقد فراهم شد و برای پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان دیگر در حال پیگیری هستیم و تلاش می‌کنیم تمام اعتبار پاداش پایان خدمت به صورت یکجا تا پایان شهریور پرداخت شود.

وی درباره تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: یکی از موضوعات مهم سال آینده تدوین و تنظیم بودجه است. ما در بحث بودجه بندی در زمینه کرونا  نشانه‌ها و سیگنال‌هایی دریافت کردیم که نشان می‌دهد بودجه به صورت استانی است.

ادامه دارد...

  • منبع
  • ایلنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید