امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277804
۴۶۰
۱
۰
نسخه چاپی

اعلام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اعلام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اعلام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدام نیروی پیمانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، داوطلبین آزمون استخدام نیروی پیمانی این سازمان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://www.sanjesh.org می‌توانند از نتایج این آزمون مطلع شوند.

بر این اساس اطلاعیه‌ای توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد صادر گردیده است که متن آن به شرح ذیل است:

 پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام نیروی پیمانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از تاریخ ۳۱‏/۵‏/۱۴۰۰ لغایت ۸‏/۶‏/۱۴۰۰ مهلت دارند با در دست داشتن مستند مبنی بر قبولی نهایی در آزمون مذکور (پرینت کارنامه) و دو قطعه عکس ۴*۳، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت، مراجعه و نسبت به تکمیل فرم استخدام اقدام نمایند درصورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده، مراتب بعنوان انصراف از استخدام محسوب خواهد شد و نفر ذخیره جایگزین می‌گردد. لازم به ذکر است در راستای مساعدت با پذیرفته شدگان آزمون و جلوگیری از تردد آن‌ها بین استان‌ها، مقرر شده هریک از پذیرفته شدگان آزمون به جای مراجعه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مورد تقاضا برای استخدام، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت فعلی مراجعه نمایند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید