امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274857
۳۲۳
۱
۰
نسخه چاپی

برنی سندرز: دونالد ترامپ خطرناک ترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا است، خداحافظ

سندرز سناتور دموکرات آمریکا در پیام توییتری نوشت: در حالی که همه گیری کرونا در حال افزایش است و در ماه های آینده بدتر نیز خواهد شد، ترامپ با تضعیف دموکراسی و گفتن به هواداران خود در مورد تقلب در انتخابات ده ها میلیون دلار پول جمع آوری کرده است

برنی سندرز: دونالد ترامپ خطرناک ترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا است، خداحافظ

برنی سندرز سه شنبه شب نوشت: دونالد ترامپ خطرناک ترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا است، خداحافظ.

به گزارش ایرنا، سندرز سناتور دموکرات آمریکا در پیام توییتری نوشت: در حالی که همه گیری کرونا در حال افزایش است و در ماه های آینده بدتر نیز خواهد شد، ترامپ با تضعیف دموکراسی و گفتن به هواداران خود در مورد تقلب در انتخابات ده ها میلیون دلار پول جمع آوری کرده است.

سناتور سندرز در حالی به پول های سرازیر شده به کمپین انتخاباتی ترامپ اشاره می کند که شبکه سی ان ان ساعتی پیش گزارش داد که دونالد ترامپ توانسته با ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ از طرفداران و حامیانش ۱۷۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

کمیته مشترک جمع آوری کمک های مالی ترامپ با تایید دریافت میلیون ها دلار کمک مالی با اعلام تشکیل صندوق دفاع از انتخابات از حامیان کمک های مالی بیشتر برای اثبات تئوری های تقلب در انتخابات را درخواست کرد.

با گذشت چندین هفته از روشن شدن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ همچنان حاضر به پذیرفتن شکست خود در این دور از انتخابات نشده و همچنان ادعاهای بی اساس خود در مورد انجام تقلب در انتخابات را از طریق دعاوی حقوقی پیگیری می کند.

ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا سه شنبه در مورد ادعاهای ترامپ گفت: دادستان‌های آمریکا و ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) در تلاشند تا شکایات و اطلاعات خاصی را که دریافت کرده‌اند پیگیری کنند، اما آنها هیچ مدرکی را که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، کشف نکرده‌اند.

اظهارات بار، در شرایطی انجام می شود که ایالت‌های ویسکانسین و آریزونا، نتیجه نهایی را به نفع بایدن تایید کردند و به نظر می‌رسد در جورجیا و پنسیلوانیا هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

تنها ۱۴ روز دیگر، نشست برگزینندگان برگزار خواهد شد که طی آن، آرای این افراد به سبد برندگان هر ایالت خواهد رفت. در حال حاضر جو بایدن توانسته است ۳۰۶ رای الکترال را بدست آورد و ترامپ هم با ۲۳۲ رای، انتخابات را واگذار کرده است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید