امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263636
۱۱۳۲
۱
۰
نسخه چاپی
غرفه اصفهان در نمایشگاه گردشگری

بروزترین ابزارهای گردشگری الکترونیک در غرفه اصفهان در نمایشگاه گردشگری

شبکه گردشگری مسافریار که از سال ۱۳۹۳ به ارائه خدمات گردشگری الکترونیک در استان اصفهان پرداخته است

بروزترین ابزارهای گردشگری الکترونیک در غرفه اصفهان در نمایشگاه گردشگری
 

به گزارش حقوق نیوز به همت اداره  ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري اصفهان شبکه گردشگری مسافریار به ارائه بروزترین ابزارهای گردشگری الکترونیک در غرفه اصفهان پرداخت.

شبکه گردشگری مسافریار که از سال ۱۳۹۳ به ارائه خدمات گردشگری الکترونیک در استان اصفهان پرداخته است و تاکنون توانسته به بیش از دو میلیون گردشگر این استان خدمات الکترونیک نظیر اطلاعات کامل اماکن گردشگری و اقامتی استان با امکان مسیریابی و مشاهده کامل گالری تصاویر این مکان ها و همچنین امکان رزرو بلیط و خدمات برخی اماکن گردشگری، تفریحی و اقامتی این استان و‌... ارائه کند در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری و صنایع وابسته آخرین خدمات خود در این حوزه را به نمایش گذاشت.

این خدمات که مانند اقدامات پیشین این شبکه، برای اولین بار در کشور ارائه شده اند شامل نقشه های چاپی هوشمند(با قابلیت واقعیت افزوده)، شبیه ساز پرواز بر فراز اماکن تاریخی و شبیه سازی استفاده از اماکن تفریحی(تحت قالب واقعیت مجازی) و همچنین کیوسک های اطلاع رسانی و پاسخگویی خودکار گردشگران جهت استقرار در شهرها(معابر عمومی) و اماکن گردشگری و اقامتی می باشد.

نقشه های چاپی هوشمند نقشه هایی هستند که در حالت معمول با نقشه های چاپی هیچ تفاوتی ندارند اما با اتصال به اپلیکیشن مسافریار، با این اپلیکیشن ارتباط برقرار کرده و اپلیکیشن اماکن را روی نقشه با امکان فیلترسازی و جستجو به کاربر نمایش می دهد.

همچنین گردشگران می توانند مدل سه بعدی اماکن گردشگری را بر روی نقشه مشاهده کرده و از دیدن یک 3D map تمام عیار لذت ببرند.

جالب آنکه با اجرای یک نسخه از همین نقشه ها در غرفه اصفهان، در ابعاد بسیار بزرگ بازدید کنندگان می توانند در ایام نمایشگاه با مدل سه بعدی و مینیاتوری اماکن گردشگری اصفهان، عکس یادگاری تهیه کنند.

شاید همه ما، حداقل یک بار از اماکن تاریخی اصفهان دیدن کرده باشیم اما قطعاً هیچ وقت بر فراز آن ها پرواز نکرده ایم. در غرفه اصفهان و به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی سامانه مسافریار می توانید برای یک بار هم که شده این لذت را تجربه کنید.

در این غرفه علاوه بر موارد فوق، امکانات دیگری نیز در راستای گردشگری الکترونیک مهیا شده که بازدید کنندگان می توانند از آن ها استفاده کرده و همچنین اپلیکیشن مسافریار را نیز به طور رایگان دریافت نمایند.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید