امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283450
۱۹۷
۱
۰
نسخه چاپی

برگزاری آزمون استخدامی وزرات نفت در اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشته «حقوق» در میان رشته‌های مورد نیاز

مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت، تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی این وزارتخانه و رشته های تحصیلی مورد نیاز را اعلام کرد.

برگزاری آزمون استخدامی وزرات نفت در اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشته «حقوق» در میان رشته‌های مورد نیاز

علی ستوده در گفت‌وگو با نفت‌آنلاین اظهار داشت: با هماهنگی و مکاتبه رسمی با سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ به عنوان تاریخ نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در نظر گرفته شده ‌است. آگهی و دفترچه راهنمای آزمون با همکاری مبادی ذیربط در کلیه واحدهای مربوطه خارج از صنعت نفت در حال نهایی شدن است که به زودی منتشر و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص صورت خواهد گرفت.

این مقام وزارت نفت با اشاره به اینکه سازمان سنجش برگزاری آزمون را بر عهده خواهد داشت گفت: کلیه فرایند ثبت نام، طراحی سوالات، پشتیبانی محل برگزاری آزمون در سراسر کشور، اخذ آزمون کتبی، بررسی و پردازش نمرات و اعلام نتایج آزمون و دعوت به مصاحبه ها از طریق آن سازمان انجام خواهد شد.

ارزیابی‌های تکمیلی (مصاحبه‌های فنی تخصصی و …) توسط شرکت‌های اصلی وزارت نفت انجام و پس از جمع‌بندی نهایی، نتایج در اختیار سازمان قرار می‌گیرد تا پس از پردازش نهایی اطلاعات آزمون کتبی و ارزیابی های تکمیلی ، پذیرفته شدگان نهایی را تعیین و در این زمینه اطلاع رسانی کند.

ستوده درباره مقاطع و رشته‌های تحصیلی که امکان شرکت در آزمون را دارند نیز بیان کرد:

با توجه به مجوز صادره، آزمون استخدامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار می‌شود که جزئیات آن در آگهی استخدام ذکر خواهد شد.

به گفته وی مجوز استخدام ۳۴۲۰ نفر (صرفاً برای مشاغل اصلی تخصصی و بخشی از نیازهای پشتیبانی تخصصی) از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی، صادر و ابلاغ شده است

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید