امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 271628
۷۵۲
۱
۰
نسخه چاپی
رئیس شورای حل اختلاف کشور

بعضی نامزدهای مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می کنند

مظفری: بعضی نامزدها واقعا به شعور مردم توهین می کنند و با توزیع پول و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می کنند

 بعضی نامزدهای مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می کنند
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی خوش بین شده و احساس امیدواری در آنها افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در جلسه شورای اداری طالقان؛ ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل اظهار کرد: آیت الله طالقانی از مهمترین پایه گذاران انقلاب اسلامی و پرچمدار مبارزه با طاغوت و طاغوتیان بود.

وی ادامه داد: یاد و خاطره این انسان بزرگوار را گرامی می‌داریم و امیداوریم ارواح همه کسانی که در عرصه مبارزه با ظلم و ستم فعالیت داشته و به شهادت رسیده و یا به هر شکلی از دنیا رفته اند؛ با شهدای کربلا محشور شوند.

به گزارش ایسنا، مظفری توضیح داد: هدف ما از این سفرهای استانی و شهرستانی آشنایی بیشتر با مسائل و موضوعات ساکنان استان های مختلف و تلاش برای رفع آنها است.

این مسئول اظهار کرد: البته قبل از این سفرها اطلاعاتی در خصوص مشکلات و موضوعات حوزه های مختلف هر استان جمع آوری می‌شود ولی شنیدن این مسائل از زبان مردم و مسئولین اثر دیگری دارد.

وی اضافه کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی طالقان به خصوص امام جمعه این شهرستان به خوبی مطالبات و مسائل این شهرستان را مطرح کرده اند و موارد مطرح شده دسته بندی خواهد شد و به حسب مورد پیگیری‌های لازم برای رفع آنها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه بارها و بارها از زبان مقام معظم رهبری بیان شده؛ معیار و ملاک برای صفت عمل آحاد جامعه به ویژه مسئولین قانون است.

وی با اشاره به اینکه قانون سر فصل همه خواسته‌ها است؛ ادامه داد: مسئولین باید درک درستی از نیازهای سطح جامعه داشته باشندو به سمت رفع این نیازها گام بردارند.

مظفری افزود: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم نسبت به نظام اسلامی خوش بین شده و احساس امیدواری در آنها افزایش یابد.

وی با اشاره به شاخصه اصلی نظام اسلامی اضافه کرد: مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که مردم فکر کنند تصمیم گیران هم جزئی از آنها هستند و مسائل و مشکلاتشان را با آنها در میان بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: انتخابات نشانه مردم سالاری دینی، دموکراسی در جمهوری اسلامی و مراجعه به آرای مردم است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است و بعد از انقلاب هر سال تقریبا یک انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار شده و همه دغدغه مسئولین این بوده که از آرای مردم حفاظت بشود و بر اساس خواسته آنان عمل شود.

وی افزود: همه مسئولان به ویژه در دستگاه قضا باید در موضع گیری های خود در این خصوص دقت نظر لازم را داشته باشند و حمایت از جناح خاص را کنار بگذارند ارزش های انقلابی و ... را اولویت قرار دهند.

مظفری توضیح داد: متولیان امر باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و به آنها این اطمینان را بدهند که همان  رأیی که داخل صندوق می اندازند از صندوق خارج می شود و هیچ دخل و تصرفی در آرای آنها اتفاق نمی افتد.

این مسئول تصریح کرد: نامزدهایی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند در حقیقت مورد تایید نظام هستند و نباید سو گیری‌های شخصی در حمایت یا عدم حمایت آنها صورت بگیرد تا آنها بتوانند در فضایی عادلانه با هم رقابت کنند.

وی اضافه کرد: باید به مردم تبیین شود که معیارهای عقلانی را در آرای خود مورد توجه قرار دهند و به کسانی رای دهند که از بطن خود آنها بوده و درد کشیده باشند.

مظفری افزود: بعضی نامزدها واقعا به شعور مردم توهین می کنند و با توزیع پول و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می کنند.

وی توضیح داد: کسی که قبل از ورود به مجلس مرتکب کارهای غیرقانونی و غیر انسانی می شود چطور می تواند نماد تفکرات عمومی باشد؟

وی اظهار کرد: بسیاری از این افراد هنوز وقت تبلیغات قانونی نرسیده مشغول جمع آوری رآی هستند که باید با این تخلفات برخورد شود.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید