امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 273994
۳۴۳
۱
۰
نسخه چاپی

بیش از یکصد اتریشی یک چک 1200 دلاری با امضای ترامپ دریافت کردند

بیش از یکصد اتریشی یک چک 1200 دلاری با امضای ترامپ دریافت کردند

بیش از یکصد نفر در اتریش طی روزهای گذشته یک فقره چک با امضای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در راستای طرح محرک اقتصادی ایالات متحده دریافت کرده‌اند!

به گزارش ایسنا، به گزارش تلویزیون دولتی اتریش ارزش هر کدام از چک‌های دریافتی دستکم ۱۲۰۰ دلار بوده است. دریافت کنندگان، این چک‌ها را به حساب خود در بانک واریز کرده‌اند.

یکی از اتباع اتریش که چک طرح محرک اقتصادی آمریکا با امضای رئیس جمهوری این کشور را دریافت کرده یک بازنشسته ۷۳ ساله است. او می‌گوید احتمالا به دلیل اینکه چند سال در دهه ۱۹۶۰ در ایالت نیوجرسی آمریکا مشغول به کار بوده، حالا این چک را دریافت کرده است. این در حالی است که همسر او نیز بدون اینکه تاکنون به ایالات متحده سفر کرده باشد نیز یک فقره چک دریافت کرده است.

به گزارش یورونیوز به گفته مسئول یکی از بانک‌های اتریش برخی از دریافت کنندگان چک‌های دولت آمریکا در مقطعی از زندگی خود در آمریکا مالیات پرداخته بودند اما گروهی دیگر تنها دوره‌ای در ایالات متحده زندگی کرده بودند.

یک بازنشسته فرانسوی نیز چند روز پیش یک چک ۱۲۰۰ دلاری با امضای دونالد ترامپ دریافت کرده بود. او در ابتدا تصور کرده بود که این چک تقلبی است و قصد داشت آن را به سطل آشغال بیاندازد.

این شهروند فرانسوی هرگز به آمریکا سفر نکرده است اما شوهرش که دیگر در قید حیات نیست، چند سال در ایالات متحده زندگی کرده بود. این تبعه فرانسوی به رسانه‌های این کشور گفته است که قصد دارد چک دریافتی را برای ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پس بفرستد.

در همین حال اعلام شده است، از قرار معلوم یک اشتباه کامپیوتری باعث بروز این اتفاق شده است.

انتهای پیام  

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید