امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 267900
۸۶۴
۱
۰
نسخه چاپی
رئیس کل دادگستری گلستان

تخلف راننده استانداری علت اصلی تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علت اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی، تخلف راننده استانداری بود

تخلف راننده استانداری علت اصلی تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علت اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تأمین اجتماعی، تخلف راننده استانداری بود.

هادی هاشمیان اظهار کرد: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده‌اند اگرچه نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز (راننده استانداری) است.

وی افزود: با اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی، نظریه به طرفین پرونده اعلام شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روزهای پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.

هاشمیان در ادامه سخنان خود به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات معاونت اجتماعی و پیشگییر از وقوع جرم استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه با مشارکت دستگاه‌های متولی به‌دنبال برطرف کردن  نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی جاده‌های استان هستیم.

۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی محور «گرگان - کردکوی»، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تأمین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه دکتر «نوربخش» و دکتر «تاج‌الدینی» رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایلنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید