امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 272789
۴۳۹
۱
۰
نسخه چاپی
در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست

ترامپ: بایدن باید الیزابت وارن را برای پست معاون رییس جمهور برگزیند

ترامپ: فکر می‌کنم بایدن باید الیزابت وارن را برای معاونت ریاست جمهوری انتخاب کند زیرا وارن بیش از هر کس دیگری در پیروزی بایدن نقش داشت

حقوق نیوز/ اخبار و رویدادها/ بین الملل

ترامپ: بایدن باید الیزابت وارن را برای پست معاون رییس جمهور برگزیند
دونالد ترامپ

دونالد ترامپ تکذیب اتهام تعرض جنسی جو بایدن به یکی از کارکنان سابق سنا را مورد انتقاد قرار داد و گفت، جمهوری‌خواهان در هنگام مواجه شدن با اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی با رفتاری بسیار شدیدتر نسبت به دموکرات‌ها روبه‌رو می‌شوند. او همچنین جو بایدن را به الیزابت وارن مدیون دانست و گفت، بایدن باید وارن را برای پست معاون رییس جمهور برگزیند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگویی با روزنامه واشنگتن پست اظهار کرد: به نظر من انتخاب کلمات او (جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020) در تکذیب این اتهام چندان خوب نبود اما او خودش باید به این مشکلات رسیدگی کند و باید دید چگونه این کار را پیش می‌برد.

به گزارش روزنامه نیویورک پست، ترامپ اشاره‌ای نکرد که دقیقا درباره چه بخشی از سخنان بایدن صحبت می‌کند اما گفت، بر این باور است که در مواجهه با اتهامات سوء رفتار جنسی، جمهوری‌خواهان با رفتارهای سختگیرانه‌تری نسبت به دموکرات‌ها روبه‌رو می‌شوند.

این رییس جمهور در این باره گفت، برت کاوانا، قاضی دادگاه عالی در جلسه استماع تاییدش در سال 2018 "با رفتاری بسیار غیرمنصفانه‌تر نسبت به هر انسان دیگری که تاکنون دیده‌ام، روبه‌رو شد. من هرگز چنین چیزی ندیده‌ام".

ترامپ افزود: او مردی خوب با خانواده‌ای خوب است و هرگز در تاریخ کنگره با هیچ انسانی بدتر از او رفتار نشده است.

کاوانا با اتهام سوء رفتار جنسی از سوی چند زن مواجه شده اما برخی از آنان سپس اتهاماتی را که مطرح کرده بودند، پس گرفتند.

ترامپ در این باره گفت: سه تن از آن زنان این اتهامات را پس گرفتند و  بلیسلی فورد (استاد روانشناسی و یکی از زنانی که کاوانا را متهم کرده) را حتی برای یک لحظه هم باور ندارم زیرا ماجرایی که او مطرح کرده، اثبات نشده است. حتی دوستان و خانواده‌اش هم این ماجرا را تایید نکرده‌اند.

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش در این مصاحبه گفت، به باور او جو بایدن "مدیون" الیزابت وارن، نامزد کنارکشیده حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 است زیرا بدون کمک او هرگز تا این حد حمایت رای دهندگان را به دست نمی‌آورد.

این رییس جمهور اظهار کرد: فکر می‌کنم وارن دلیل پیروزی بایدن است زیرا اگر کنار نمی‌کشید، برنی سندرز (سناتور و دیگر نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 که او نیز به نفع بایدن از رقابت کنار کشید) در سه‌شنبه بزرگ در همه ایالت‌ها پیروز می‌شد.

ترامپ در ادامه گفت: فکر می‌کنم بایدن باید الیزابت وارن را برای معاونت ریاست جمهوری انتخاب کند زیرا وارن بیش از هر کس دیگری در پیروزی بایدن نقش داشت.

وی افزود: اگر او پیروز شود؛ البته نمی‌دانم که اصلا به نقطه شروع می‌رسد یا خیر، اما اگر به نقطه شروع برسد، وارن دلیل آن است. دلیل پیروزی او وارن است بنابراین فکر می‌کنم دینی به گردن دارد تا او را برای معاونت برگزیند.

انتهای پیام

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید