امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274697
۳۶۱
۱
۰
نسخه چاپی

ترامپ: بایدن پیروز شد چون انتخابات دستکاری شد

دونالد ترامپ، نامزد شکست خورده جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در توییتر نوشته است: تمام اشتباهات مکانیکی در شب انتخابات روی داد تا آنها آرای انتخابات را بدزدند. آنها در این کار موفق شدند. رای‌گیری پستی واقعا یک جوک مسخره است

ترامپ: بایدن پیروز شد چون انتخابات دستکاری شد

دونالد ترامپ که روزهایش را با ادعای پیروزی در انتخابات شروع می‌کند، صبح امروز (یکشنبه) هم در توییتر مدعی تقلب از سوی بایدن و تیمش شد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، نامزد شکست خورده جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در توییتر نوشته است: تمام اشتباهات مکانیکی در شب انتخابات روی داد تا آنها آرای انتخابات را بدزدند. آنها در این کار موفق شدند. رای‌گیری پستی واقعا یک جوک مسخره است.

وی هم‌چنین خطاب به بایدن نوشته است: او پیروز شد چون انتخابات دستکاری شد. هیچ ناظری وجود نداشت. رای‌ها توسط یک شرکت چپ‌گرای افراطی بد نام، "دومینین"، و با تجهیزاتی که حتی نتوانستند در تگزاس (که من با آرای زیادی در آن پیروز شدم) مورد تایید قرار گیرند، شمرده شدند. رسانه‌های دروغی و خاموش و بیشتر!

البته توییتر هم بر پیام تقلب ترامپ برچسب هشدار زد که چنین ادعایی مورد مناقشه است.

ترامپ در تازه‌ترین توییتش هم افزوده است: من هیچ چیز را نپذیرفته‌ام. بایدن فقط در چشم رسانه‌های دروغی پیروز شده است. هنوز راه زیادی مانده. این یک انتخابات تقلبی بود.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید