امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 273388
۳۶۶
۱
۰
نسخه چاپی

ترامپ برادرزاده خود را به باد انتقاد گرفت

چند روز پس از انتشار کتاب خاطرات برادرزاده رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی وی و اظهاراتی که در چندین برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت برادرزاده خود را به باد انتقاد گرفت

حقوق نیوز | اخبار و رویدادها | بین الملل

ترامپ برادرزاده خود را به باد انتقاد گرفت

چند روز پس از انتشار کتاب خاطرات برادرزاده رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی وی و اظهاراتی که در چندین برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت برادرزاده خود را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت گفت: "مری ترامپ" برادرزاده‌ای است که او را به ندرت دیده‌ام و او چیزهای کمی از من می‌داند و اطلاعات نادرستی درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام که نمی‌توانستند مری را تحمل کنند، می‌گوید و توافق رازداری و عدم افشاگری را نقض کرده است.

ترامپ در این توییت‌ها همچنین جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را هدف قرار داد؛ فردی که ماه گذشته خاطرات انتقادی و تند خود را از زمان حضورش در دولت ترامپ منتشر کرد.

ترامپ با اشاره به اینکه اظهارات مری ترامپ منبع سری مقاله‌های روزنامه نیویورک‌تایمز درباره اموال و دارایی‌های وی بوده، افزود: مری ترامپ همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من قانون را نقض کرده است.

این انتقادها پس از آن مطرح شد که کتاب مری ترامپ تحت عنوان "خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند" روز سه‌شنبه منتشر شد؛ کتابی که از رئیس جمهور به عنوان یک فرد خودشیفته شدیدا انتقاد می‌کند و تاکید دارد که فرد ترامپ، پدر دونالد ترامپ یک جامعه‌ستیز بود که سال‌ها رفتار نادرست وی باعث شکل‌گیری خلق و خوی و رفتار کنونی دونالد ترامپ شده است.

مری ترامپ، روانشناس بالینی در این کتاب می‌نویسد: آسیب‌شناسی‌های دونالد بسیار پیچیده است و رفتارهای او اغلب آنقدر غیرقابل توضیح است که تشخیص دقیق و جامع آن مستلزم انجام یک سری تست کامل روانشناسی و روانشناختی است که دونالد هرگز حاضر به انجام آنها نشده است.

مری ترامپ همچنین در مصاحبه‌های اخیر خود مدعی شده که در گذشته شنیده بود که دونالد ترامپ اظهارات یهودستیزانه و تبعیض‌آمیز مطرح کند.

انتهای پیام

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید