امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 271098
۶۲۷
۱
۰
نسخه چاپی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار جاده چالوس/آسفالت جاده چالوس نامناسب است

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از احضار پیمانکار جاده چالوس خبر داد و بیان کرد: با توجه به افزایش آمار تصادفات در جاده چالوس دادستانی برای بررسی جوانب موضوع و از حیث احقاق حقوق عامه به موضوع ورود کرد

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار جاده چالوس/آسفالت جاده چالوس نامناسب است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

به گزارش خبرگزاری فارس، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از احضار پیمانکار جاده چالوس خبر داد و بیان کرد: با توجه به افزایش آمار تصادفات در جاده چالوس دادستانی برای بررسی جوانب موضوع و از حیث احقاق حقوق عامه به موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی که شخصا بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل نامناسب بودن آسفالت موجود با شرایط جاده بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ترکیب آسفالت استفاده شده مناسب این جاده نیست، گفت: در این خصوص پیمانکار پروژه احضار و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است تا جوانب مورد بررسی قرار گیرد؛ البته پیمانکار مدعی است نوع آسفالت مشکلی ندارد و عوامل دیگری در تصادفات دخیل هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان تأکید کرد: دادستانی تا شناسایی عوامل دخیل در تصادفات پیگیر این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام

  • منبع
  • فارس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید