امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268031
۶۱۰
۱
۰
نسخه چاپی
استاندار تهران

تهران بیشتر از همه استان ها دچار آسیب های اجتماعی است

استاندار تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور گفت: تهران بیشتر از همه استان ها دچار آسیب های اجتماعی است و این چهره باید تغییر کند

تهران بیشتر از همه استان ها دچار آسیب های اجتماعی است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

استاندار تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور گفت: تهران بیشتر از همه استان ها دچار آسیب های اجتماعی است و این چهره باید تغییر کند.

انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امید است با همکاری بهزیستی شرایطی فراهم کنیم تا چهره تهران را تغییر دهیم و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های خود در دوران تصدی سازمان بهزیستی به اجرای طرح دادگاه درمان مدار برای معتادان اشاره کرد و گفت: در این طرح با اقداماتی توانستیم همکاری دولت، مجلس و قوه قضاییه را فراهم کنیم.
وی با اشاره به قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت گفت: بهزیستی بعد از 15 سال توانست از این قانون در اجلاس نیویورک رونمایی کند. این قانون از مترقی ترین قانون هاست که حتی در کشورهای پیشرفته از آن سراغ نداریم.
او با تقدیر از همسرش و نیز علی ربیعی، وزیر پیشین رفاه در انجام فعالیت های خود گفت: کار در سازمان بیمه سلامت کار لوکسی بود. هنگامی که در کره جنوبی بودم گفتند حکم سرپرستی بیمه سلامت برای من زده شده و حضور ربیعی باعث تقویت کارها شد.
محسنی بندپی در ادامه به پرسنل زن بهزیستی اشاره کرد و گفت: 92 درصد پرسنل و 42 درصد مدیران بهزیستی زن هستند.
وی خاطرنشان کرد: امسال بودجه بهزیستی نسبت به گذشته، حدود 62 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به افزایش فوق العاده شغل پرسنل بهزیستی تصریح کرد: تنها دستگاهی که در ردیف اعتباری سال 97 ، افزایش فوق العاده شغل دارد، بهزیستی است که اعتبار آن معادل 70 میلیارد تومان بوده است.
محسنی بندپی یادآور شد: بیشتر از 92 درصد تصدی ها را برون سپاری کردیم و از این بابت راضی هستیم.
به گزارش ایرنا، آیین تکریم از دکتر «انوشیروان محسنی‌بندپی» و معارفه دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا، پیروز حناچی، شهردار تهران، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید