امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280582
۴۱۴
۱
۰
نسخه چاپی

توییتر در ماه سپتامبر رای سهامداران را در مورد پیشنهاد ماسک برگزار می کند

توییتر در ماه سپتامبر رای سهامداران را در مورد پیشنهاد ماسک برگزار می کند

توییتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که جلسه سهامداران خود را در 13 سپتامبر برگزار می‌کند تا در مورد پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری این شرکت رسانه‌های اجتماعی توسط ایلان ماسک، رئیس تسلا (TSLA.O) رای‌گیری کند.

طرح این شرکت که در یک پرونده فاش شد، در حالی صورت می‌گیرد که ثروتمندترین فرد جهان برای کناره‌گیری از پیشنهاد خود برای خرید این شرکت رسانه‌های اجتماعی، خود را برای رویارویی قانونی با توییتر در ماه اکتبر آماده می‌کند.

توییتر اعلام کرد که در جلسه از سهامداران خواسته می شود تا در مورد پیشنهادی برای تصویب پاداشی که ممکن است توسط توییتر به برخی از مقامات اجرایی در رابطه با خرید پرداخت شود، رأی دهند.

به طور جداگانه، این شرکت فاش کرد که استخدام در سه ماهه دوم را به طور قابل توجهی کند کرده است و در جهت کاهش هزینه ها، در انتخاب نقش ها بیشتر انتخاب شده است.

در ماه می، پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توییتر به کارمندان گفته بود که شرکت رسانه های اجتماعی اکثر استخدام ها را متوقف می کند و همه پیشنهادات شغلی موجود را بررسی می کند.

این شرکت گفت که اگر معامله خرید کامل شود، سهامداران توییتر حق دریافت 54.20 دلار نقدی برای هر سهم مشترکی که دارند را خواهند داشت، و اضافه کرد که هیئت مدیره آن به شدت از این تصاحب حمایت می کند.

 

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید