امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274363
۳۹۵
۱
۰
نسخه چاپی
به دلیل نقض قوانین توییتر

توییتر پست ترامپ را به عنوان اطلاعات نادرست علامتگذاری کرد

اندکی پس از توییت یکشنبه دونالد ترامپ مبنی بر اینکه دیگر به کووید-۱۹ مبتلا نمی‌شود و آن را انتقال هم نمی‌دهد، رسانه اجتماعی توییتر این پست را به عنوان اطلاعات نادرست علامتگذاری کرد و به نقض قوانین توییتر اشاره داشت

 توییتر پست ترامپ را به عنوان اطلاعات نادرست علامتگذاری کرد

اندکی پس از توییت یکشنبه دونالد ترامپ مبنی بر اینکه دیگر به کووید-۱۹ مبتلا نمی‌شود و آن را انتقال هم نمی‌دهد، رسانه اجتماعی توییتر این پست را به عنوان اطلاعات نادرست علامتگذاری کرد و به نقض قوانین توییتر اشاره داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل شنبه پزشک شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ دیگر عامل انتقال ویروس کرونا به دیگران محسوب نمی‌شود. این صحبت‌ها یک هفته بعد از روند بهبود او از کووید اعلام شد.

در پیامی روی توییت ترامپ آمده است: این توییت نقض قوانین توییتر در رابطه با اشاعه اطلاعات نادرست و اطلاعات بالقوه مضر مرتبط با کووید-۱۹ است. با این حال، توییتر معتقد است که ادامه دسترسی به این توییت ممکن است در راستای منافع عمومی باشد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیام خود نوشت که " ۱۰ اکتبر از طرف پزشکان کاخ سفید تاییدیه کامل گرفتم. این بدین معناست که دیگر آن را نمی‌گیرم (مصونیت) و آن را انتقال نمی‌دهم. از دانستن آن بسیار خوشحال شدم."

شنبه پزشک شخصی دونالد ترامپ گفت او دیگر ناقل نیست و می‌تواند به برنامه کاری عادی خود بازگردد. ترامپ بعد از درمان در مرکز درمانی والتر رید بارها گفته است که حال "بسیار خوبی" دارد. او در آنجا با یک کوکتل پادتن تجربی شرکت ریجنرون تحت درمان قرار گرفت و آن را بابت بهبودی سریع خودش ستایش می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در میان سازمان‌های رسانه‌های اجتماعی محبوبیت چندانی ندارد و توییتر و فیسبوک و دیگر پلتفورم‌ها هر از گاهی پست‌های او را مسدود می‌کنند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید