امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 265186
۱۶۵۷
۱
۰
نسخه چاپی
بهرام قاسمی اعلام کرد

تکذیب خبر مذاکرات ایران و رژیم صهیونیستی

جمهوری اسلامی ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و هدف چنین دروغ پراکنی هایی کاملا واضح و آشکار است

تکذیب خبر مذاکرات ایران و رژیم صهیونیستی
 

به گزارش حقوق نیوز سخنگوی وزارت امورخارجه خبرسازی ها درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را تکذیب کرد و گفت: در بحبوحه خیانت برخی کشورهای عربی به آرمان فلسطین این خبرسازی ها برای انحراف افکار عمومی است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص ادعای برخی رسانه های صهیونیستی و سعودی در خصوص مذاکره غیر مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن گفت: این ادعا از اساس کذب و خبرسازی است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و هدف چنین دروغ پراکنی هایی کاملا واضح و آشکار است.
قاسمی خاطر نشان کرد: در بحبوحه خیانت برخی کشورهای عربی به آرمان فلسطین و پایمال کردن مجاهدت و مقاومت چند ده ساله ملت مبارز آن سرزمین، خبرسازی مغرضانه و پوچ برخی وبگاه های منتسب به محور عبری - عربی برای انحراف افکار عمومی جهانیان از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی جای هیچگونه تعجبی ندارد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید