امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 270568
۶۵۶
۱
۰
نسخه چاپی
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد

جایگزین موقت بولتون مشخص شد

یک سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، به دنبال برکناری جان بولتون، چارلز (چارلی) کوپرمن به طور موقت مسئولیت مشاور امنیت ملی دولت آمریکا را برعهده خواهد داشت

جایگزین موقت بولتون مشخص شد
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

یک سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، به دنبال برکناری جان بولتون، چارلز (چارلی) کوپرمن به طور موقت مسئولیت مشاور امنیت ملی دولت آمریکا را برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشاور موقت امنیت ملی، چارلی کوپرمن است.

او ادامه داد: واقعیت این است که رئیس‌جمهوری آمریکا شب گذشته از جان بولتون خواست استعفا دهد و این استعفا امروز انجام شد. سیاست‌ها و اولویت‌های جان بولتون با ترامپ همخوانی ندارد.

این سخنگو بیان کرد: هر رئیس‌جمهوری حق دارد فردی را در آن سمت قرار دهد که بتواند دستور کار او را اجرا کند. این امر دیگر شدنی نبود و از این رو رئیس‌جمهوری دست به تغییر زد.

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اختلافات ترامپ و بولتون، تصریح کرد که موضوع فقط بر سر یک مسأله نبود بلکه آنها روی بسیاری از مسائل با هم اختلاف نظر داشتند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان پش‌تر گزارش داد، ترامپ و بولتون شب گذشته بر سر موضوع مذاکرات با طالبان با یکدیگر اختلاف نظری جدی داشته‌اند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید