امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280975
۲۳۶
۱
۰
نسخه چاپی

جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی اعلام شد.

جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و دکتر محمد علی‌اکبری سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

این دستورالعمل به دلیل مصادف شدن آخرین مهلت دفاع دانشجویان با مراسم اربعین حسینی (ع) و به منظور مساعدت با دانشجویانی که برای شرکت در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل آمده است: برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه/رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت های موضوعی دانشگاه، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲۰ امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج به کشور عراق در ایام اربعین و تأیید آن توسط معاونت پژوهشی/علمی واحد دانشگاهی است.

برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان‌نامه/رساله در کارنامه نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو درج خواهد شد. بدیهی است دانشجویانی که در فرصت تعیین‌شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پایان‌نامه/رساله را تمدید کنند.

این دستورالعمل شامل دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آنها از نظر نظام وظیفه عمومی در ۱۴۰۱/۶/۳۱ به پایان می رسد و دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع بعد از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ را دارند، نمی‌شود.

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید