امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283476
۱۹۷
۲
۰
نسخه چاپی

جشنواره «قلم وکیل» برگزار می‌شود

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) جشنواره «قلم وکیل» را در چارچوب گفتمان‌سازی در نهاد وکالت و اعتلای این نهاد صنفی برگزار می‌کند.

جشنواره «قلم وکیل» برگزار می‌شود

نقل از روابط عمومی اسکودا، فراخوان این جشنواره به منظور جمع‌آوری ایده‌ها و نقطه نظرات وکلای دادگستری سراسر کشور درباره نحوه برگزاری و سرفصل‌های جشنواره به زودی منتشر خواهد شد.

در همین زمینه رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در نامه‌ای به روسای کانون‌های وکلای سراسر کشور ضمن دعوت به مشارکت این کانون‌ها در برپایی این جشنواره، از آنها خواسته است تا طرح‌ها، ایده‌ها و نقطه نظرات وکلا را از طریق کانون مربوطه به روابط عمومی اسکودا ارسال کنند.

بر این اساس کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور می‌توانند از طریق رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید نسبت به ارسال طرح‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون نحوه برگزاری و سرفصل‌های جشنواره به روابط عمومی اسکودا اقدام کنند.

محمد هادی جعفرپور مدیر اجرایی جشنواره:

با هدف مشارکت همکاران و احترام به خرد جمعی قرار بر این شد طی فراخوانی از طرح،ایده،پیشنهادات و نظرات اعضاء محترم کانون های وکلای سراسر کشور در اجرای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره کمک بگیریم لذا اسکودا طی نامه ای این موضوع را به روسای کانون های وکلا سراسر کشور اعلام کرده است تا مراتب به نحو مقتضی به اطلاع همکاران رسیده چنانچه هر یک از ایشان طرح،ایده،موضوع پیشنهادی یا.... دارند با مراجعه به کانون متبوع خویش نسبت به‌ ارسال طرح و پیشنهاد خویش اقدام کنند.حسب برنامه ریزی صورت گرفته به احتمال زیاد فراخوان ارسال آثار و چگونگی برگزاری جشنواره‌ی قلمِ وکیل در نیمه ی دوم اسفندماه از سوی اسکودا اطلاع رسانی می‌شود.
لذا بدینوسیله از تمام همکاران فرهیخته و همقطاران عزیزم تقاضا دارم در این مسیر تیم اجرایی جشنواره را از نظرات و ایده های خویش بهره‌مند کنند.

یقینا با خرد جمعی می‌توان جشنواره‌ای در خور نام وکیل و قلم‌ِ وکیل برگزار کنیم

در طرح ابتدایی این‌جشنواره دو بخش پیش بینی شده است که یک بخش آن شامل آثار وکلای کانون وکلاست و بخش دیگر شامل آثار اصحاب رسانه،خبرنگاران عزیز و سایر فعالان عرصه رسانه است تا راجع به نهاد وکالت وموضوعاتی که به عنوان بخش آزاد جشنواره تعریف خواهد شد آثار خویش را ارسال کنند.

جشنواره «قلم وکیل» برگزار می‌شود

جشنواره «قلم وکیل» برگزار می‌شود

  • منبع
  • دلگرم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید