امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 269178
۵۴۰
۱
۰
نسخه چاپی
واکنش وندی شرمن به بیانیه بولتون درباره ایران

جنگی ندیده‌ام که جان بولتون نخواهد آن را برپا کند. پس دونالد ترامپ کجاست؟

وندی شرمن، نماینده ارشد آمریکا در دوران مذاکرات هسته‌ای با انتشار تصویر بیانیه دیروز جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره ارسال ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن جدید به خاورمیانه در صفحه توئیتر خود، نوشت: واقعاً جان بولتون به دنبال این است که ما را درگیر جنگ با ایران و ونزوئلا کند. جنگی ندیده‌ام که او نخواهد آن را برپا کند. پس دونالد ترامپ کجاست؟

جنگی ندیده‌ام که جان بولتون نخواهد آن را برپا کند. پس دونالد ترامپ کجاست؟
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

جنگی ندیده‌ام که جان بولتون نخواهد آن را برپا کند. پس دونالد ترامپ کجاست؟

نماینده ارشد آمریکا در دوران مذاکرات هسته‌ای به بیانیه مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر این که این کشور در پاسخ به آن‌چه "برخی نشانه‌ها و هشدارهای مشکل‌ساز و جنگ‌افروزانه" از سوی ایران خوانده، ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن به خاورمیانه می‌فرستد، واکنش نشان داده و گفت که بولتون واقعا به دنبال آن است که ما را به جنگ با ونزوئلا و ایران وارد کند.

به گزارش انتخاب وندی شرمن، نماینده ارشد آمریکا در دوران مذاکرات هسته‌ای با انتشار تصویر بیانیه دیروز جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره ارسال ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن جدید به خاورمیانه در صفحه توئیتر خود، نوشت: واقعاً جان بولتون به دنبال این است که ما را درگیر جنگ با ایران و ونزوئلا کند. جنگی ندیده‌ام که او نخواهد آن را برپا کند. پس دونالد ترامپ کجاست؟

 مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است که آمریکا در واکنش به آن‌چه "برخی نشانه‌ها و هشدارهای مشکل‌ساز و جنگ افروزانه" از سوی ایران خوانده، ناو هواپیمابر و نیروهای بمب‌افکن به خاورمیانه می‌فرستد.

مشاور امنیت ملی آمریکا در یک بیانیه مکتوب نوشت: کشتی‌ها و هواپیماها با هدف "ارسال پیامی واضح و بی‌تردید به حکومت ایران مبنی بر این که هر گونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با شدت عملی بی امان مواجه خواهد شد" به کار گرفته شده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: " آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست اما ما آمادگی کامل داریم تا به هر گونه حمله‌ای چه از سوی نیروهای نیابتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروهای نظامی قانونی ایران پاسخ دهیم".

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به تازگی در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس درباره احتمال جنگ با وجود تنش‌های موجود میان آمریکا و ایران گفته بود: ما خواهان درگیری و تقابل نیستیم اما ما هفت هزار سال را با فرار کردن سپری نکرده‌ایم. ما مقاومت می‌کنیم اما به دنبال جنگ نیستیم. باورمان این است که رئیس جمهور ترامپ خواهان جنگ نیست اما کسانی وجود دارند که برای جنگ فشار می‌آورند. من فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید