امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 275117
۳۹۲
۱
۰
نسخه چاپی

جهانپور: تأمین واکسن کرونا را از ۴ مسیر دنبال می‌کنیم

کیانوش جهان پور امروز پس از برگزاری کمیته مشورتی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت گفت: همان طور که وزیر بهداشت بار‌ها اعلام فرموده اند، موضوع تأمین واکسن کرونا از ۴ مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می‌کنیم

جهانپور: تأمین واکسن کرونا را از ۴ مسیر دنبال می‌کنیم

سخنگوی سازمان غذا و دارو از اجرای مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا روی ۵۰ هزار نفر داوطلب در بهمن و اسفند خبر داد.

به گزارش انتخاب کیانوش جهان پور امروز پس از برگزاری کمیته مشورتی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت گفت: همان طور که وزیر بهداشت بار‌ها اعلام فرموده اند، موضوع تأمین واکسن کرونا از ۴ مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می‌کنیم.

بر اساس گزارش صداوسیما، وی افزود: شرط ایران برای هر گونه تولید مشترک واکسن کرونا، همکاری مشترک و انتقال فناوری بوده است که تاکنون همانگونه که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کردند در ادامه همکاری و پلت فورم مشترک قبلی، کشور کوبا اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است و پروژه تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از موسسات پرسابقه واکسن سازی در کوبا هم دنبال می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر واکسن کرونای تولید ایران و کوبا در فاز ۲ انسانی در کشور کوبا تحت نظارت و با همکاری انستیتو پاستور ایران انجام می‌شود.

جهانپور در ادامه بیان کرد: با طراحی قبلی طبق وعده روز گذشته رئیس انستیتو پاستور ایران در بهمن و اسفند فاز سوم تست انسانی واکسن کرونای تولید مشترک روی ۵۰ هزار نفر در کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید