امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280584
۵۲۶
۵
۱
نسخه چاپی
مؤسسه حقوقی بین المللی سماء ارائه می دهد

خدمات ویژه مشاوره حقوقی رایگان

خدمات ویژه مشاوره حقوقی رایگان

مخاطب عزیز چنانچه درگیر یک پرونده قضایی کیفری یا حقوقی هستید یا می خواهید ثبت  شرکت یا برند خود را  انجام دهید یا هرگونه پرسشی درباره موارد مذکور دارید حتما ادامه این مطلب را  بخوانید.  

رسانه حقوق نیوز با همکاری و حمایت مؤسسه حقوقی بین المللی سماء در راستای کاهش مشکلات حقوقی و تکریم مخاطبان گرامی امکانات ویژه ای را به شرح ذیل برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.  

سوال های حقوقی  

چنانچه مشکل شما در قالب سوالی حقوقی است با درج کامنت در همین صفحه می توانید پاسخ خود را در مدت زمان 24  ساعت از طریق  کامنت دریافت کنید. 

اگر سوال شما خصوصی می باشد و نمی خواهید در کامنت ها مطرح شود، شماره تلفن خود را ارسال  نمایید تا پاسخ خود را به صورت پیامک دریافت کنید.

مشاوره در خصوص پرونده های حقوقی 

چنانچه می خواهید درباره پرونده ای مشاوره حقوقی دریافت کنید می توانید با درج خلاصه مشکل  و شماره تلفن خود از امتیاز یک جلسه مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوید. این امکان برای  دوستانی در نظر گرفته شده که از طریق سایت حقوق نیوز و درج کامنت درخواست خود را مطرح  کرده باشند. 

1- اگر ساکن شهر اصفهان می باشید از طریق مؤسسه سماء با شما تماس گرفته می شود و وقت  مشاوره حقوقی رایگان و حضوری با بهترین وکلای اصفهان به شما اعلام می گردد.

2- چنانچه ساکن شهرستان های اطراف اصفهان هستید می توانید در خواست خود را از طریق  کامنت با درج شماره تلفن مطرح کنید و کارشناسان حقوقی برای مشاوره حقوقی تلفنی با شما  تماس می گیرند.

3- اگر ساکن استان های دیگر هستید نیز می توانید از خدمات مؤسسه سماء و وکلای طراز اول مؤسسه  بهره مند شوید. شما می توانید از طریق کامنت و درج شماره تلفن از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی  یا تصویری با وکلای مؤسسه استفاده نمایید.  

ثبت برند و شرکت  

مؤسسه حقوقی بین المللی سماء یکی از حرفه ای ترین کادرهای حقوقی را در زمینه ثبت برند و  شرکت دارا می باشد زیرا اولویت آنها صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می باشد.  
لذا چنانچه تمایل به استفاده از خدمات مؤسسه حقوقی سماء در زمینه ثبت برند و شرکت دارید نیز  با درج کامنت و شماره تلفن درخواست خود را مطرح نمایید و مطمئن باشید که بلافاصله کارشناسان  ما با شما تماس خواهند گرفت.  

توجه:  تمامی کامنت ها خصوصی می باشد و فقط با موافقت مخاطبین منتشر می شود.

  • منبع
  • حقوق نیوز

۱ دیدگاه

 
de
عبداله زبردست | ۱ سال پیش
با سلام و احترام خدمت شما، وهمچنین تشکر میکنم که چنین سایت حقوقی و مطالب ارزشمندی حقوقی و مشاوره رایگان حقوقی را دراختیار عموم قرار می دهید، با آرزوی موفقیت و سربلندی خدمت شما
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید