امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266026
۷۳۸
۱
۰
نسخه چاپی
کیمیا علیزاده

دبیر فدراسیون تکواندو از مصدومیت و حذف کیمیا علیزاده از بازی‌های آسیایی بی اطلاع است

محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب و ناباورانه از منتشر شدن این خبر و اتفاق رخ داده برای تکواندوکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اظهار بی‌اطلاعی کرد

دبیر فدراسیون تکواندو از مصدومیت و حدف کیمیا علیزاده از بازی‌های آسیایی بی اطلاع است
 

کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود و این در حالی است که دبیر فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب و ناباورانه از مصدومیت و حذف کیمیا علیزاده از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار بی‌اطلاعی کرد!

به گزارش ایسنا، عصر یکشنبه 14 مرداد 97 طی خبری که از طریق روابط عمومی فدراسیون تکواندو منتشر شد، گفته می‌شود کیمیا علیزاده پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در تمرینات صبح امروز با پارگی ربات صلیبی مواجه شده و این رقابت‌ها را از دست داده است.

محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون تکواندو نیز در گفت‌وگو با ایسنا در اقدامی عجیب و ناباورانه از منتشر شدن این خبر و اتفاق رخ داده برای تکواندوکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این اقدام دبیر فدراسیون تکواندو در صورتی است که کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال‌آور ایران در بازی‌های المپیک بوده و به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی پیش‌رو نیز انتخاب شده است.

به این ترتیب باید دید کمیته ملی المپیک برای پرچمداری کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی کدام یک از ورزشکاران اعزامی را جایگزین علیزاده می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید