امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274083
۳۳۰
۱
۰
نسخه چاپی
آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه

رئیس قوه قضائیه: دولت اجازه ندهد سودجویان با اخلال در بازار مردم را رنج دهند

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اعلام اینکه دولت اجازه ندهد سودجویان با اخلال در بازار مردم را رنج دهند گفت: متولیان کنترل بازار نباید به افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش فرصت دهند با سودجویی برای مردم دغدغه ایجاد کنند

رئیس قوه قضائیه: دولت اجازه ندهد سودجویان با اخلال در بازار مردم را رنج دهند

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اعلام اینکه دولت اجازه ندهد سودجویان با اخلال در بازار مردم را رنج دهند گفت: متولیان کنترل بازار نباید به افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش فرصت دهند با سودجویی برای مردم دغدغه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ، وضعیت نابسامان بازار و گرانی لجام گسیخته کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را رنج آور دانست و بر لزوم مدیریت بازار توسط دولت تأکید کرد.

دولت اجازه ندهد سودجویان با اخلال در بازار مردم را رنج دهند

رییس قوه قضاییه گفت: متولیان کنترل بازار در وزارت صمت، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده نباید به افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش فرصت دهند با سودجویی برای مردم دغدغه ایجاد کنند.

آیت‌الله رییسی با تأکید بر همکاری دستگاه قضا با دولت برای مدیریت بازار، تصریح کرد: کسانی که در خط مقدم کنترل بازار قرار دارند باید با جدیت به وظایف خود عمل کنند و اجازه ندهند مردم از نابسامانی بازار و قیمت‌های ناعادلانه آسیب ببینند.

تمام مراحل دادرسی در همه پرونده‌ها قانونی طی می‌شود

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش درباره روند دادرسی و رسیدگی به پرونده‌های قضایی اظهار داشت: رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضایی فرایندی قانونی دارد و قضات ما نهایت دقت را دارند تا قانون و حق و عدالت بر اساس همین مسیر قانونی پیگیری و اجرا شود.

قضات عدالتخواه حق کسی را تضییع نمی‌کنند

آیت‌الله رییسی افزود: ضمانت‌هایی نیز برای تضمین حقوق اصحاب دعوا و حقوق متهم وجود دارد که در تمامی مراحل دادرسی و در همه پرونده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قضات عدالتخواه و حق‌جو که خود را در مقابل خدای متعال می‌بینند، بر اساس قانون و شرع حکم می‌دهند. بنای ما این است که اجازه ندهیم حق کسی تضییع شود.

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی که بعد از عادی سازی روابط امارات با اشغالگران قدس شریف صورت گرفت، این اقدام را «حرکت نمرودیان زمان» دانست که به دروغ تحت عنوان «صلح ابراهیمی» تبلیغ شده است.

نابودی رژیم صهیونیستی وعده الهی است

آیت‌الله رییسی با بیان این که « رژیم صهیونیستی بر اساس وعده الهی از بین رفتنی است» افزود: عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم جعلی و اشغالگر قدس ناشی از عدم اعتقاد سران این کشور‌ها به خداست که سرنوشت ملت‌های خود را به یک جریان باطل و از بین رفتنی گره زده‌اند.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: سران امارات و بحرین به مردم سالاری هم اعتقاد ندارند؛ چرا که مردم مسلمان این کشور‌ها هرگز راضی به خیانت به آرمان‌های فلسطین نیستند و بار‌ها اعلام کرده اند که نسبت به قدس شریف و ظلم ۷۰ ساله صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها حساس هستند و اقدام رژیم دست نشانده آل خلیفه به پای آن‌ها نوشته نمی‌شود.

کسی با خیانت به فلسطین قدرتمند نمی‌شود

آیت‌الله رییسی با بیان این که امارات و بحرین نمی‌توانند طعم گندم عادی سازی رابطه با صهیونیست‌ها را بچشند، خاطر نشان کرد: کسی با خیانت به فلسطین و قدس شریف قدرتمند نمی‌شود و این روابط و شرایط پایدار نخواهد بود و زمینه نابودی آن‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • منبع
  • موج

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید