امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 271503
۵۱۸
۱
۰
نسخه چاپی

رئیس قوه قضائیه: هر کس در هر بخشی مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد/سخن از مچ گیری نیست، بلکه سخن از ضرورت پاسخگویی است

رئیسی: یکی از حقوق مهم برای مردم حق زیستن در یک محیط سالم با هوای سالم است. در این چند روز که مسئله هوای ناسالم پیش آمده، پیگیری جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد. سخن از مچ گیری نیست، بلکه سخن از ضرورت پاسخگویی است

رئیس قوه قضائیه: هر کس در هر بخشی مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد/سخن از مچ گیری نیست، بلکه سخن از ضرورت پاسخگویی است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی از عملکرد کارگروهی که برای پیگیری وضعیت بازداشتی‌های اغتشتشات اخیر تشکیل شده، تقدیر و تشکر کرد و گفت: از اعضای این کارگروه به ویژه مدیریت آن معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور و همه کسانی که در این حوزه فعال بودند، تشکر می‌کنم.

رئیس دستگاه قضا افزود: این کارگروه به همراه دادستان‌ها، تلاش خوبی را در راستای روشن شدن وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر انجام دادند که جا دارد هم تقدیر و هم تاکید کنم تا حصول نتیجه نهایی کار را دنبال کنند.

رئیسی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: یکی از حقوق مهم برای مردم حق زیستن در یک محیط سالم با هوای سالم است. در این چند روز که مسئله هوای ناسالم پیش آمده، پیگیری جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد. سخن از مچ گیری نیست، بلکه سخن از ضرورت پاسخگویی است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: هر کس در هر بخشی مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد. فقط هم موضوع هوا نیست؛ محیط زیست و شهرداری باید پاسخگو باشند و دستگاه‌های نظارتی و دادستان‌ها باید کار را پیگیری کنند.

وی افزود: همچنین وضعیت زیست محیطی برای مردم منطقه کوت عبدالله در خوزستان به وجود آمده حتما باید پیگیری شود. مسئله حقوق عامه، مسئله مهم و محوری است. هم مسئولان باید نسبت به حقوق مردم همت داشته باشند و هم دستگاه‌های مسئول مانند دادستانی کل و سازمان بازرسی باید پیگیری کنند و باز هم تاکید می‌کنم که مسئله، ضرورت پاسخگویی در این میدان است.

انتهای پیام

  • منبع
  • باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید