امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285043
۱۶۶
۱
۰
نسخه چاپی

رقیب جمهوری خواه ترامپ آمد/ ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا رسما وارد رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا شد

ران دسانتیس، فرماندار ۴۴ ساله فلوریدا، در توییتر رسما از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا خبر خواهد داد. از او که یک جمهوری‌خواه است به عنوان جدی‌ترین رقیب دونالد ترامپ برای کسب نامزدی این حزب یاد می‌شود.

رقیب جمهوری خواه ترامپ آمد/ ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا رسما وارد رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا شد

ران دسانتیس، فرماندار ۴۴ ساله فلوریدا، در توییتر رسما از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا خبر خواهد داد.

به گزارش «انتخاب»، از او که یک جمهوری‌خواه است به عنوان جدی‌ترین رقیب دونالد ترامپ برای کسب نامزدی این حزب یاد می‌شود.

به نوشته بی  بی سی، نامزدهای دو حزب جریان اصلی آمریکا - جمهوری‌خواه و دموکرات - در سال پیش از انتخابات سراسری، رقابت‌های درون حزبی خود را آغاز می‌کنند و پس از برگزاری میتینگ‌های ایالتی، مناظره‌های رسانه‌ای و رای‌گیری‌های حزبی در سطح ایالت‌ها، در صورت پیروزی، وارد کارزار نهایی انتخابات می‌شوند تا با رقیب اصلی خود از حزب مقابل نبرد بر سر تصاحب کاخ‌سفید را کلید بزنند.

آن طور که رسانه‌های آمریکا گزارش کرده‌اند آقای دسانتیس اعلام نامزدی خود را رسما در یک میتینگ توییتری که قرار است ایلان ماسک، مالک توییتر و تسلا هم در آن حضور داشته باشد علنی خواهد کرد.

شبکه ان‌بی‌سی آمریکا می‌گوید ویدیو اعلام نامزدی آقای دسانتیس هم قرار است ساعتی بعد از اظهارات رسمی او در توییتر، منتشر شود.

به گفته ایلان ماسک، این «نخستین بار» خواهد بود که یک نامزد انتخابات آمریکا، ورود رسمی خود به کارزارها را از طریق امکان جدید توییتر به نام اسپیس - Space - اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید