امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274067
۳۱۱
۱
۰
نسخه چاپی

روحانی: همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند برای رفع مشکلات کشور کمک کند

روحانی: همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند برای رفع مشکلات کشور کمک کند

 رییس جمهوری گفت: همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند برای رفع مشکلات کشور و حل سریع‌تر مسائل کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از نشست امروز یکشنبه سران قوا در نشست خبری خاطرنشان کرد: جلسات روسای سه قوه بعد از تشکیل مجلس یازدهم امروز برای اولین بار برگزار شد و راجع به مسائل مهم کشور، عمدتا مسائل اقتصادی بحث کردیم.

وی مساله ارز را یکی از موارد مورد بحث در نشست امروز سران قوان عنوان کرد و افزود: اینکه ارز صادرات غیرنفتی به چه صورت باید در کشور عرضه و ارز مورد نیاز کشور تامین شود مورد بحث قرار گرفت.

روحانی تصریح کرد: همچنین راجع به مسائل نقدینگی کشور و اینکه چه برنامه‌هایی باید زودتر برای هدایت نقدینگی در کشور اجرایی و عملیاتی شود تا تورم کاهش یابد هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست بحث های خوبی را مطرح کردیم و بنا شد این مباحث را ادامه دهیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه همواره همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند به رفع مشکلات کشور و حل سریع تر مسائل کمک کند، افزود: بی‌تردید مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به ویژه در شرایط خاص کنونی که با تحریم حداکثری و کرونا مواجه هستیم، در بسیاری از مسائل می توانند در کنار دولت رافع مشکلات مردم باشند.

روحانی از بررسی مسائل منطقه‌ای و مشکلات آن در نشست امروز سران قوا نیز خبر داد و افزود: توطئه‌هایی که آمریکا و صهیونیسم امروز برای منطقه طراحی کرده‌اند و اینکه چگونه باید مسائل منطقه را دنبال و ثبات و امنیت منطقه و تعاملات را حفظ کنیم، در نشست امروز بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: به یاری خدا این جلسات ادامه پیدا می کند و مسائلی که امروز طرح کردیم در جلسات بعدی به ثمر می رسانیم و هماهنگیهایی که به عمل خواهد آمد حتما در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم تاثیرگزار خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید