امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283375
۲۳۶
۱
۰
نسخه چاپی

ریل گذاری نوین تجارت جهانی در خوانسار-خوش عهدی اتاق بازرگانی اصفهان در آغاز عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در شهرستان‌های خوانسار،چادگان، فریدن، فریدون‌شهر، و بوئین‌میاندشت

با توجه به اینکه اتاق بازرگانی اصفهان پیشگام ایجاد انسجام میان فعالان اقتصادی در سطح استانی می باشد و همواره بر عدم تمرکز مراکز تصمیم گیری و سیاستگذاری در حوزه های اقتصادی اصرار داشته است عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت با برگزاری مراسمی آغاز شد.

خوانسار می بایست نقش شایسته خود را بیش از پیش در جهت ارتقای اقتصادی در سطح استانی و ملی ایفا نماید

با توجه به اینکه شهرستان خوانسار یکی از شهرستان های مهم استان اصفهان با زیرساخت های قوی اقتصادی می باشد که در سطح کشور نیز به خوبی شناخته شده است لذا می بایست نقش شایسته خود را بیش از پیش در جهت ارتقای اقتصادی در سطح استانی و ملی ایفا نماید.

اتاق بازرگانی اصفهان پیشگام ایجاد انسجام میان فعالان اقتصادی در سطح استانی می باشد و همواره بر عدم تمرکز مراکز تصمیم گیری و سیاستگذاری در حوزه های اقتصادی اصرار داشته است با توجه به این سیاست عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت با برگزاری مراسمی آغاز شد.

خوانسار می بایست نقش شایسته خود را بیش از پیش در جهت ارتقای اقتصادی در سطح استانی و ملی ایفا نماید

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این مراسم با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ایجاد این دفاتر، گام بلندی از سوی اتاق بازرگانی اصفهان در جهت توزیع عادلانه امکانات و تمرکززدایی برای توسعه اقتصادی و توسعه پایدار تمام شهرستان‌های استان است.

گلشیرازی افزود: امیدوارم با بهره‌برداری از ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت و توسعه فعالیت‌های زیرساختی اتاق بازرگانی، شاهد انسجام بیشتر فعالان اقتصادی و پرورش نیروهای جوان و مستعد کارآفرین برای حضور در بازار کسب‌وکار شهرستان، استان و کشور و شکوفایی اقتصاد اصفهان و ایران باشیم.

وی با اشاره به ایجاد پنج دفتر منطقه‌ای از سوی اتاق بازرگانی اصفهان که هرکدام چند شهرستان مجاور خود را پوشش می‌دهد، ادامه داد: پیگیری‌های فعالان اقتصادی خوانسار موجب دلگرمی ما شد و جا دارد از تلاش‌های مدیران جهادی این شهرستان نیز به دلیل داشتن این همت و بینش تشکر ‌کنم.

خوانسار می بایست نقش شایسته خود را بیش از پیش در جهت ارتقای اقتصادی در سطح استانی و ملی ایفا نماید

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: آموزش‌ و برگزاری دوره‌های کارآفرینی جهت کودکان، نوجوانان و جوانان با ایجاد مرکز توسعه کسب‌وکار یکی از رسالت‌های اتاق اصفهان در دوره نهم بود و به پشتوانه‌سازی نیروهای جوان کارآزموده برای اقتصاد و صنعت استان اقدام شد. همچنین بسط این دوره‌ها و آموزش‌ها با همکاری مراکز فرهنگی در سطح استان عملیاتی شده است که این اقدام، بستر افزایش عدالت آموزشی در حوزه کسب‌وکار و شناسایی نخبگان را فراهم می کند.

عباسعلی علیخاصی، فرماندار شهرستان خوانسار نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با مساعدت و برنامه‌ریزی‌های خوب اتاق اصفهان و همراهی دستگاه‌های این شهرستان، شاهد ایجاد ظرفیت مناسب اقتصادی با بهره‌برداری از دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های خوانسار، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت ظرف یک سال آینده باشیم.

انتهای پیام

  • منبع
  • اتاق 24

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید