امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 275257
۴۰۴
۱
۰
نسخه چاپی
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه تمدید شد.

 به گزارش ایرنا از وبدا، سیدکامل تقوی نژاد روز پنجشنبه افزود: تا پایان روز چهارشنبه ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، زمان ثبت نام تمدید شد.

تقوی نژاد، تعداد شاغلان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از ۵۲۲هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع ۵۷۹ هزار و ۱۷۴ پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰هزار و ۶۲۹ پست با تصدی و ۳۵۸ هزار و ۵۴۵پست بلاتصدی است و بقیه شاغلان به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی نژاد، تاکید کرد:  بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر ۱۸۵ هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس ۱۱۵، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم هستند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید