امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 276901
۳۵۰
۱
۰
نسخه چاپی

ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی خواستار اصلاح تیتر خبرگزاری آسوشیتدپرس شد

ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی خواستار اصلاح تیتر خبرگزاری آسوشیتدپرس شد

واکنش ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی به تیتر خبرگزاری آسوشیتدپرس

روابط عمومی ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به تیتر خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره دیدار با بایدن واکنش نشان داد و خواستار اصلاح آن شد.

به گزارش ایرنا، آسوشیتدپرس روز گذشته در خبری مدعی شده بود عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از دیدار با بایدن رئیس جمهوری آمریکا استقبال کرده است.

روابط عمومی ستاد مرکزی انتخاباتی همتی با صدور اطلاعیه ای خطاب به سردبیر خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: پیرو مصاحبه دکتر همتی با خبرگزاری آسوشیتدپرس در تاریخ چهارشنبه 19 خردادماه و انتشار این مصاحبه با تیتر «اعلام آمادگی همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران برای دیدار احتمالی با رییس جمهوری آمریکا»، موارد زیر جهت اصلاح به اطلاع می رسد.

در نامه سرگشاده ستاد همتی به آسوشیتدپرس آمده است: آقای دکتر همتی در این مصاحبه در پاسخ به سئوال خبرنگار که آیا شما حاضرید با جو بایدن دیدار داشته باشید، به صراحت تصریح کرده اند، «اگر در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد چرا که نه؟ من فکر می کنم ما هنوز هیچ چیز جدی از سمت آقای بایدن ندیده ایم. آنها ابتدا باید به قراردادی که از آن خارج شده اند، برگردند. اگر ما روند را دیدیم و اعتماد بیشتری ایجاد شد بعدها می شود در مورد این موضوع هم صحبت کرد و به قدم بعدی فکر کرد.»

براساس این اطلاعیه، این نامزد انتخاباتی در این مصاحبه تصریح کرده است که «سیاست های کلی ما توسط رهبر انقلاب تعیین می شود و به تایید شورای امنیت ملی می رسد.»

ستاد انتخاباتی همتی خطاب به سردبیر خبرگزاری آسوشیتدپرس افزود: بنابراین تیتر انتخابی برای تیتر این مصاحبه، ابهام برانگیز بوده و با آنچه در مصاحبه گفته شده است، همخوانی ندارد. لذا خواهشمند است آن خبرگزاری محترم نسبت به تغییر عنوان مصاحبه اقدام کنند. همچنین خاطرنشان می شود که تمامی فایل صوتی مصاحبه در اختیار ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر همتی قرار دارد و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید