امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 272405
۴۴۰
۱
۰
نسخه چاپی
سید عباس موسوی

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان سعودی از سیاسی کردن بیماری کرونا اجتناب کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به عربستان سعودی توصیه می‌کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب کند

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان سعودی از سیاسی کردن بیماری کرونا اجتناب کند
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به عربستان سعودی توصیه می‌کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب کند.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپوتنیک در خصوص ادعای عربستان نسبت به عدم درج مهر ورود در گذرنامه‌های اتباع سعودی اظهار داشت: وزارت امور خارجه قبلا در این خصوص توضیح داده است و ما از طرح دوباره این مطلب کاملا ساده از سوی سعودی ها تعجب می‌کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: ما قبلا نیز گفتیم مقررات صدور روادید الکترونیک جمهوری اسلامی ایران برای اتباع همه کشورها به غیر از دارندگان گذرنامه های انگلیسی، آمریکایی و کانادایی یکسان بوده و مطابق نظام روادید بسیاری از کشورهای پیشرفته، از الصاق برچسب و درج مهر ورود و خروج خودداری می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این موضوع ارتباطی با اتباع خاصی و یا کرونا نداشته و به عربستان سعودی توصیه می‌کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب کند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید