امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282152
۱۵۶
۱
۰
نسخه چاپی

سخنگوی پوتین: تغییر رژیم در اوکراین هدف ما نیست

سخنگوی پوتین: تغییر رژیم در اوکراین هدف ما نیست

فارس: سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به اظهارات یک سناتور روس درباره اوکراین واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسکو به دنبال تغییر رژیم در کی‌یف نیست.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در نشست خبری روز دوشنبه (امروز) خود با سوالی درباره سخنان اخیر «کنستانتین کساچف» سناتور روس درباره شرایط لازم برای عادی سازی روابط بین روسیه و اوکراین مواجه شد.

سناتور روس در اظهارات اخیر خود گفته بود که عادی سازی روابط روسیه و اوکراین تنها در صورتی ممکن است که در اوکراین «تغییر رژیم» صورت گیرد.

خبرنگار شبکه «سی‌ان‌ان» در نشست خبری روز دوشنبه (امروز) دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین از این مقام مسکو درباره اظهارات سناتور روس سوال کرد و نظر او را جویا شد.

سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که تغییر رژیم در اوکراین، جزو اهداف «ماموریت نظامی ویژه» روسیه در اوکراین نیست.

به گفته دیمیتری پسکوف، روسیه در حال تحقق اهداف خودش در عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و این اهداف به طرق مختلف قابل تحقق است.

خبرنگار شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» در این نشست خبری از سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه سوال کرد که آیا یکی از اهداف روسیه، تغییر قدرت در اوکراین است؟ پسکوف در جواب گفت: «نه».

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید