امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268812
۷۸۹
۱
۰
نسخه چاپی
مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

سن ابتلا به اعتیاد ۱۹ سال است

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: کاری دامنه‌دار در پیمایش آسیب‌های اجتماعی شروع کردیم و این کار توانست خیلی از نگاه‌ها را تغییر دهد، براساس یافته‌ها سن ابتلا به اعتیاد می‌گفتند به ۱۰ تا ۱۱ سال رسیده است که اینگونه نیست بلکه این سن ۱۹ سال است

سن ابتلا به اعتیاد ۱۹ سال است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

سن ابتلا به اعتیاد ۱۹ سال است

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر حمایت از برنامه‌های مبتکرانه برای اشاعه سلامت اجتماعی تأکید کرد.

دکتر بهمن صدیق در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص طرح موبایل کلینیک اظها رکرد: موبایل کلینیک طرحی است که با استفاده از اپلیکیشن‌های مناسب، خدمات مشاوره‌ای راحت‌تر و آسان‌تر ارائه می‌شود تا مردم با استفاده از آن از مشاوره مناسب بهره‌مند شوند.

وی در مورد همیاران سلامت و روان اجتماعی گفت: همیاران بحث مهمی است که در قالب گروه‌های همیار شکل می‌گیرند و هدف‌شان این است که با دغدغه و موضوع مشترک شروع به یاری‌رسانی می‌کنند با رشد فعالیت‌های مختلف تبدیل به سمن می‌شوند.

صدیق گفت: این همیاران تشکیلات خاصی دارند و حمایت ما ظرفیت‌سازی و حمایت فنی است و از برنامه‌های مبتکرانه که برای اشاعه سلامت اجتماعی تدوین و طراحی می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: کاری دامنه‌دار در پیمایش آسیب‌های اجتماعی شروع کردیم و این کار توانست خیلی از نگاه‌ها را تغییر دهد، براساس یافته‌ها سن ابتلا به اعتیاد می‌گفتند به ۱۰ تا ۱۱ سال رسیده است که اینگونه نیست بلکه این سن ۱۹ سال است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید