امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266414
۲۶۰۲
۱
۰
نسخه چاپی
رابطه جنسی

بهترین زمان برای صحبت درباره رابطه جنسی

زمانی که شما می خواهید رابطه ی جنسی داشته باشید، چندان عاشقانه نیست که از همسرتان بپرسید که چه چیزهایی را در رابطه ی جنسی دوست دارد. بهترین زمان انجام این کار بعد از داشتن رابطه ی جنسی و یا زمان دیگری است که شما قصد ندارید فوراً بعد از آن سکس داشته باشید

بهترین زمان برای صحبت درباره رابطه جنسی

صحبت کردن درباره رابطه جنسی

زمانی که شما می خواهید رابطه ی جنسی داشته باشید، چندان عاشقانه نیست که از همسرتان بپرسید که چه چیزهایی را در رابطه ی جنسی دوست دارد. بهترین زمان انجام این کار بعد از داشتن رابطه ی جنسی و یا زمان دیگری است که شما قصد ندارید فوراً بعد از آن سکس داشته باشید. زن طی رابطه ی جنسی نمی خواهد که درباره نیازهایش فکر کند، در عوض، او می خواهد که بیشتر احساس کند و به تدریج به لذت کامل دست یابد.

برای بدست آوردن اطلاعات درباره این که زن چه چیزهایی را در رختخواب دوست دارد، مرد باید دقیقاً به واکنش ها، عکس العمل ها و پاسخ های همسرش در طی رابطه ی جنسی توجه داشته و به آن ها گوش فرا دهد.

مردان نیاز به شنیدن اظهارهای کلامی همسرشان درباره لذت و شهوت‌شان دارند. به این طریق، مرد بازخورد دریافت کرده و از کارها و چیزهایی که باعث ارضاء همسرش می شوند، آگاه می گردد. حتی وقتی که یک زن احساساتش را به صورت کلامی بیان می کند ممکن است از رابطه جنسی، بیشتر لذت ببرد.

برای دریافت بازخورد مستقیم‌تر، مرد می تواند سوال کند. ولی به صورت ایده‌آل، این سوال ها بهتر است وقتی که آن‌ها به نظر رابطه ی جنسی خوبی داشته‌اند پرسیده شود.

این نوع مکالمه ها نبایستی خیلی جدی و مستقیم بوده، بلکه می بایستی اندکی شوخی به همراه داشته باشد. برای مثال: شوهر نبایستی دفترچه یادداشت بردارد و سپس بگوید «خوب، شما اول این را می خواهید و سپس آن را می خواهید و بعد از آن، من این کار باید انجام بدهم و...» این روش برای زن خیلی ماشینی به نظر می رسد. زنان در هنگام رابطه ی جنسی با همسرشان، خواهان ابراز احساسات درونی از جانب شریک جنسی شان هستند، نه تعقیب و پی‌گیری یک فرمول غیرقابل انعطاف.

منبع: مریخ و ونوس در اتاق خواب - دکتر جان گری

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید