امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280006
۲۲۹
۱
۰
نسخه چاپی

طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه

طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه

طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه

ماده واحده- استفاده مدیران دستگاه ها و نهادهای عمومی که به نحوی از انحا از بودجه عمومی استفاده میکنند و موسسات وابسته یا تحت کنترل آنها از امکانات و خدمات و مزایای دستگاه بیش از حدود زیر ممنوع بوده و متخلف به انفصال از خدمت مجازات می‌شود.

۱- تملک یا بکارگیری غیرملکی خودرو توسط دستگاه‌ها برای حمل و نقل اشخاص صرفا از نوع ارزان ترین خودروی تولید داخل مجاز بوده و دستگاهها مکلفند ظرف یکسال از تاریخ ابلاغ این قانون نسبت به فروش جایگزینی خودروهای تحت مالکیت با خودروهای واجد شرایط این بند اقدام کنند.

۲- استفاده ازترمینال‌ها و مسیرهای تردد ویژه توسط کارکنان و مدیران به استثنای سران قوا و مقامات همطراز، برای انجام ماموریتها به استثنای خودروهای امنیتی و انتظامی با حکم موردی شورای تامین شهرستان و وسایط خدمات اضطراری امبولانس، آتش نشانی و اورژانس ممنوع است.

۳- استفاده از منازل سازمانی توسط مدیران بومی و توسط مدیران غیربومی در شرایط وجود کارکنان فاقد خانه ملکی در آن دستگاه، ممنوع می‌باشد.

۴- تامین و پرداخت حقوق، مزایا و هزینه های بکارگیری راننده شخصی و محافظ از محل درآمد شخصی فرد بهره مند ممکن می‌باشد.

۵- کیفیت و کمیت امکانات دفتری اعم از زیربنا و تجهیزات محل کار مدیران تا سطح مدیران کل مشابه زیردستان، مدیران کل به بالا دوبرابر سرانه کارکنان همان دستگاه و مقامات سیاسی به استثنای سران قوا و مقامات همطراز و بالاتر حسب تعیین در شورای عالی اداری است.

۶- سفراداری کلیه کارکنان به استثنای مقامات سیاسی با ارزان‌ترین شیوه حمل و نقل ممکن مجاز است و پرداخت وجه بلیط هوایی در انجام هر ماموریت اداری صرفا با مسئولیت، تشخیص و دستور بالاترین مقام دستگاه ممکن می‌باشد.

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید